MS Windows
briani 27239
geninstallation af installeret hardware
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-12-04 12:38

Hej

Hvordan stopper man windows XP pro sp2 med at blive ved med at sige der er
fundet ny hardware. Der er tage om en brother labelprinter til USB, som før
er installeret men sikkert på en anden USB port.. Printeren virker fint, men
windows bliver ved med at sige der er fundet ny hardware, efter jeg har sat
den til igen... Der er 8USB porte på bundkortet, det kan vel ikke være
rigtigt det skal være den samme for at windows ikke mener det er et nyt
stykke hardware?

Kan man få den til at lade være, eller skal jeg finde driverne frem og
installere den igen?

Fra : hcma

Dato : 18-12-04 13:10

> [...]
> et nyt stykke hardware?
>
> Kan man få den til at lade være, eller skal jeg finde driverne frem og
det lyder tosset (samme problem her med diverse usb-devices), men hvis du
skifter port er du nødt til at installere driveren igen, så jeg har gjort
det til en vane at installere på min. 4 porte.
vh
HC

Fra : Preben Christensen

Dato : 20-12-04 22:28

Hej

Det er fordi at hver USB-Port har hver sin adresse lige som
hvis det havde været en com-port eller parallel-port

--
Venlig Hilsen
Best regards

Fra : Anders Lund

Dato : 19-12-04 22:40

Bjarke Hansen wrote:
> Kan man få den til at lade være, eller skal jeg finde driverne frem og
> installere den igen?

Kan man i ny hardwardware guiden ikke vælge at den ikke skal spørge om
installation af pågældende hardware?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk