S: "gl. dags" Dykkerklokke
Fra : Peter Kar$toft

Dato : 17-12-04 04:36

Jeg sælger en gammeldags dykkerhjelm.
På mærkaten står der:
U.S. Navy Diving Helmet.
Morse Diving Equipment Co. Inc. Boston MA.
Højde ca.: 44 cm Diameter(Ø) ca.: (Ø) ca. 33 cm. (fuld størrelse)

Den er "blitzen blank" som var den ny, hvilket den i princippet også er. Den
har ihvertfald ikke været ude at dykke, da det er en reproduktion.

Jeg tror faktisk at det er en som Morse har fået produceret til
dekorationsbrug. Jeg har ihvertfald kunne finde at de stadig laver den slags
pynteting udover det normale professionelle udstyr.

Jeg sælger den for HBO kr. 3.500,- afhentet i Haderslev.
Jeg er ikke meget for at sende den.

Jeg ser hvilke bud det har givet tirsdag. Billede postet i dk.binaer

Peter

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 17-12-04 17:29

Der er foreløbigt budt 3.750,- på klokken.

Peter

--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse

Fra : Peter Kar$toft