MS Windows
briani 27239
Orange GPRS Win XP
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 16-12-04 23:16

Jeg har forsøgt mig med at opsætte en Nokia 6610i til Orange GPRS til
brug på en Bærbar med Windows XP.
Jeg kan installere modem uden problemer, jeg kan også sætte forbindelsen
op i XP men det virker bare ikke som det skal.
Nogen gange så svaret telefonen "abbonner på GPRS" andre gange kobler
den op men så vil internet forbindelse have brugernavn og password, og
det skal man jo ikke med GPRS. Telefonen kan godt koble op på GPRS, og i
XP bruger jeg *99# som opkaldsnummer.

Så derfor, er der en venlig sjæl som har Nokia 6610 eller lign. koblet
op til en PC med Windows XP med et Orange GPRS abbonnement, så ville jeg
blive lykkelig med lidt hjælp....

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 17-12-04 19:48

Henry Lerche Madsen wrote:
> [...]
>
> Så derfor, er der en venlig sjæl som har Nokia 6610 eller lign. koblet
> op til en PC med Windows XP med et Orange GPRS abbonnement, så ville jeg

Måske der så er nogen som har erfaring i at opsætte GPRS-forbindelsen på
Windows XP generelt ??