drillenisse?
Fra : Anita

Dato : 16-12-04 20:39

Hejsa

Min søn har fået drillenissen med hjem fra børnehaven idag. Er der mon en
der sidder med en original idé til hvad sådan en kan lave af numre? Jeg er
lidt tom for ideer lige nu
noget jeg ellers plejer at være god til, men denne gang kan jeg slet ikke
finde på noget..

venlig hilsen

Anita

Fra : Kenneth G

Dato : 16-12-04 20:46

Hvad med ris i skoene eller i jakkelommerne

hilsen kenneth

---

Fra : Heidi Nielsen

Dato : 16-12-04 20:57

Hvad med frugtfarve i mælken ?

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 16-12-04 20:58

> [...]
> lidt tom for ideer lige nu
> noget jeg ellers plejer at være god til, men denne gang kan jeg slet ikke

Sy buksebenene sammen med et par sting, binde skoene sammen, pakke
tandbørsten ind i folie, putte hundemad i cornflakes-pakken (det skal så nok
være en der alligevel næsten er tom), vand i mælkrkartonen (også en der
alligevel skulle ud), vende stolene på hovedet, putte fjernbetjeningen i
køkkenskuffen... Der er meget sådan en drillenisse kan finde på!

--
Rinnie Ilsøe
Flatcoat Litter planned Summer 2005

Fra : Sigrun

Dato : 16-12-04 21:01

- Pakke fjernsynet ind i toiletpapir
- Pille batterier ud af fjernbetjeninger mv og lægge dem i madkassen
- Lægge et lille stykke slik/chokolade i skoene
- Vende bøgerne i reolen så de står med ryggen ind mod væggen
- Samle alle nisser i huset på et bord i en rundkreds og stil nogle
tallerkner med krummer og nogle glas med bundsjatter i, så det ser ud som om
de har holdt en fest
- Lave uorden i strømperne (samle dem i umage par)
- Lave snevejr på badeværelsesspejlet med tandpasta

Håber at der er noget uprøvet på listen

Mvh Sigrun

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-12-04 21:11

Da Thomas gik i børnehaveklasse og 1. klasse, havde de en klassebamse, som
var med børnene hjemme på skift et par gange om året. Jeg har lagt mine
bidrag til 'Gøjsens meriter' ud her:
http://users.cybercity.dk/~dsl139104/forboern.htm
.... måske du kan bruge noget af det til noget, selv Gøjsen jo altså var en
bamse og ikke en nisse *S*

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Anita

Dato : 16-12-04 22:26

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://users.cybercity.dk/~dsl139104/forboern.htm
> ... måske du kan bruge noget af det til noget, selv Gøjsen jo altså var en

Hejsa

Tusind tak skal I have, nu kan jeg komme igang. Jeg tror at jeg vil bruge
næsten alle forslagene, så har han da en del at fortælle om i børnehaven i
morgen

Især den med hundemaden tror jeg han vil synes er sjovt.

Det er egentlig en god idé med den bamse, det vil jeg foreslå når min søn
starter i Børnehave klasse, som jeg regner med at han skal til næste år.

Venlig hilsen

Anita