red hat 9 vs red hat interprise
Fra : kenneth møller

Dato : 16-12-04 15:23

Hej

Hvad er forskellen mellem RH9 og RH interprise???

er det en godt invertering??

Kenneth

Fra : Carsten

Dato : 17-12-04 08:54

"kenneth møller" <kennethm@post3.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvad er forskellen mellem RH9 og RH interprise???

RH9 er discontinued. Ingen support, ingen opdateringer. Hvis du vil have en
gratisversion hedder det nu Fedora.

En af fordelene ved RHEL er at der ikke kommer nye versioner så ofte, men
det er nok kun fedt i et servermiljø, hvor man ikke er interesseret i at
opgradere hele maskinparken 2 gange om året. Supporten skulle også være
bedre på RHEL, men jeg må indrømme at jeg aldrig har oplevet så elendige
hastigheder på download af patches. Deres up2date-arkiv er tilsyneladende
ikke mirrored (anyone, hvad gør i andre?).

Keller