Kalender i EXcel 2003
Fra : Nederbasse

Dato : 15-12-04 22:36

Hej Gruppe

Kan man lave en kalender med alle hverdage for 2005 i Excel ?
Jeg skal bruge 12 kolonner med månederne og 2 underkolonner en til alle
hverdage og en til timer
Skemaet skal bruger til at holde styr på overarbejde og afspadsering

Lars

Fra : Harald Staff

Dato : 15-12-04 23:42

Hei Lars

"Underkolonner" er dessverre ikke noe Excel håndterer.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-12-04 00:01

Den 15 dec 2004 skrev Harald Staff i dk.edb.programpakker.ms-office:

> "Underkolonner" er dessverre ikke noe Excel håndterer.

Flet celler (merge cells) i kolonneoverskrifterne?
Måske jeg har misforstået spørgsmålet??

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 15-12-04 23:56

Den 15 dec 2004 skrev Nederbasse i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> alle hverdage og en til timer
> Skemaet skal bruger til at holde styr på overarbejde og

Jeg har lagt et lille eksempel i dk.binaer.
Er det sådan noget du havde i tankenee?

Lars Klintholm

Fra : Nederbasse

Dato : 16-12-04 17:45

> Jeg har lagt et lille eksempel i dk.binaer.
> Er det sådan noget du havde i tankenee?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Det er lige nøjagtig det jeg havde tænkt mig
men jeg troede det var en smart finktion i Excel det kunne lave det
Takker

Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-12-04 20:05

Den 16 dec 2004 skrev Nederbasse i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Det er lige nøjagtig det jeg havde tænkt mig
> men jeg troede det var en smart finktion i Excel det kunne lave det
> Takker

Velbekomme, tak for tilbagemelding.

Lars Klintholm