Frontpage Extensions for SME6.0
Fra : Ingvar(Sailor)

Dato : 15-12-04 20:15

Hejsa
Er der nogen herinde der har installeret ovenstående på en SME 6.0
(tidligere e-smith)?
Jeg har fundet dette på nettet:
http://www.todomecanica.com.ar/fphowto.htm men mangler lidt hjælp med at
finde ud af hvilke mapper (directory) der er tale om? Jeg ved/har fundet
ud af at den første mappe skal jeg lave men hvor? osv.
Hvis der er nogen der kan hjælpe enten her via gruppen eller via mail er
denne hjælp taget med åbne arme. Grunden til at jeg vil installere en
extension er at jeg har et par stykker der kun laver hjemmesider via
Frontpage hos de så bliver hostet på min dejgligt stabile server 7-9-13.

Med venlig hilsen
Ingvar Stefansson

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 16-12-04 12:31

"Ingvar(Sailor)" <ingvarlena@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> tale om? Jeg ved/har fundet ud af at den første mappe skal jeg lave men

Hvilke mapper snakker du om? ibays?

Er du færdig med at ligge selve installationen ind?

Fra : Ingvar(Sailor)

Dato : 16-12-04 19:50

Hej Morten

Morten Fjendbo wrote:

> Hvilke mapper snakker du om? ibays?

Nej det er ikke ibays. Det er den midlertidige mappe han skriver om i
starten. Er det ligemeget hvor den oprettes?

Morten Fjendbo wrote:
> "Ingvar(Sailor)" <ingvarlena@mobilixnet.dk> wrote in message

> Hvilke mapper snakker du om? ibays?

Nej det er ikke ibays jeg snakker om men den midlertidige mappe han
snakker om. Er det ligemeget hvorhenne den er oprettet?

> Er du færdig med at ligge selve installationen ind?

Jeg er slet ikke startet pga. lidt usikkerhed med ovenstående.

Og det gælder også punkt 8 i hans vejledning. Hvor ligger dette
custom-templates directory henne? Bliver det oprette af selve
installationsfasen? Hvis det gør så går jeg ud fra at man skal "stille
sig ind" i pågældende mappe og så downloade disse med de commandoer han
skriver?
Med venlig hilsen
Ingvar

Fra : Mikkel

Dato : 16-12-04 19:59

On Thu, 16 Dec 2004 19:50:26 +0100, "Ingvar(Sailor)"
<ingvarlena@_FJERN_mobilixnet.dk> wrote:

>Og det gælder også punkt 8 i hans vejledning. Hvor ligger dette
>custom-templates directory henne?

Den ligger : /etc/e-smith/

--
Mikkel Rømer Jespersen

Fra : Ingvar(Sailor)

Dato : 16-12-04 20:19

Mikkel wrote:

> Den ligger : /etc/e-smith/

Takker for oplysningen. Den hjælper mig meget.

Mvh
Ingvar