honda melody...!!1
Fra : Bo von Qualen

Dato : 19-05-01 21:31

er der nogen der ved hvor man kan købe div. tun dele til en honda
melody.......

eller hvor jeg kan anskaffe mig en membran med dobbelt indsugning.....da der
jo kun er enkelt insugning på dem i dk og bore det andet hul ud og smide en
ekstra membran plade på er prøvet....hvad kan jeg sige .....lort

er der nogen der har andre fif end lige at hive plomben + fjerne skiven fra
forreste remhjul....så vil jeg gerne høre om det...

tak

Fra : Gundersen

Dato : 20-05-01 00:38

Hej

Har du prøvet hos protuna.dk ?

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Bo von Qualen

Dato : 20-05-01 10:04

protuna har intet til melody....

så det duer ikke.....andre forslag...???

bo

Gundersen <Gundersen@e-box.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B0703EE.D2A40ECF@e-box.dk...

Fra : Heemanhunter