beskytte LOPSLAG i Excel.
Fra : MAndersen

Dato : 14-12-04 17:33

Jeg har et stort regneark, hvor hele arket skal beskyttes mod indtastning og
ændring, undtaget i 3 felter, samt en rulleliste lavet efter LOPSLAG.

Det går fint med at tillade brugere, at ændre de 3 almindelige felter. Men
rullelisten kan jeg ikke få frigivet til ændring.
LOPSLAGET er lavet således, at den værdi man vælger på rullelisten, flyttes
til et felt D10.
Hvordan kan jeg tillade brugere at måtte vælge i rullelisten?

MAndersen

Fra : Leo Heuser

Dato : 14-12-04 21:11

MAndersen

Jeg er ikke sikker på, at jeg har forstået dig rigtigt, men
hvis du med rulleliste mener "Comboboks" eller "Liste",
kan du prøve at fjerne arkbeskyttelsen, fjerne låsen i D10
og beskytte arket igen.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : MAndersen

Dato : 14-12-04 21:50

"Leo Heuser" <leo.heuser@NOSPAMadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis du med rulleliste mener "Comboboks" eller "Liste",
> kan du prøve at fjerne arkbeskyttelsen, fjerne låsen i D10

Det har jeg prøvet, men det er som om, jeg ikke kan få fat i "listen". Jeg
har højreklikket, og fjernet hakket i "låst" - men ligemeget hjælper det.

MAndersen

Fra : Leo Heuser

Dato : 19-12-04 09:05

> [...]
> har højreklikket, og fjernet hakket i "låst" - men ligemeget hjælper det.

Du er velkommen til at maile projektmappen med yderligere
kommentarer til mig, så skal jeg kigge på den.
Hvilken udgave af Excel arbejder du med?

LeoH

Fra : MAndersen

Dato : 20-12-04 18:54

> [...]
>>
> Du er velkommen til at maile projektmappen med yderligere
> kommentarer til mig, så skal jeg kigge på den.
> Hvilken udgave af Excel arbejder du med?

Takker, jeg har løst problemet. Det var en enkelt celle der stadig var
låst!!!

MAndersen

Fra : Leo Heuser

Dato : 20-12-04 21:06

> Takker, jeg har løst problemet. Det var en enkelt celle der stadig var
> låst!!!
>
> MAndersen
>

> Det var godt, det lykkedes

LeoH