--------________ Delphix ________--------
Fra : Dines

Dato : 19-05-01 18:23

Dav

Jeg er ny her i gruppen. Jeg har dog rodet lidt med Delphi i en del år nu
men det er først nu jeg vil begynde at spørge her.

Hvor kan jeg finde artikler, tutorials osv. omkring Delphix?
Hvor finder jeg nogle spil som er lavet i Delphix? (behøves ikke at være
opensource eller lignende)

På forhånd tak.

--
Dines
DinSoft - The SoftWare and the News you have to know.

Fra : Thomas P

Dato : 19-05-01 19:48

> Hvor kan jeg finde artikler, tutorials osv. omkring Delphix?
> Hvor finder jeg nogle spil som er lavet i Delphix? (behøves ikke at være
> opensource eller lignende)

delphi.about.com ville være et godt bud. Jeg har i hvert fald selv fundet
nogle tutorials bl.a. til delphiX der

> Dines

Hmmm ! Det navn minder mig om dengang Micki Dines Jensen skrev her på
d.e.p.p. ...

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Dines

Dato : 19-05-01 20:02

Thomas P <blomme@post.com> skrev i en news:9e6f39$apc$1@news.inet.tele.dk...

> delphi.about.com ville være et godt bud. Jeg har i hvert fald selv fundet
> nogle tutorials bl.a. til delphiX der

> Hmmm ! Det navn minder mig om dengang Micki Dines Jensen skrev her på
> d.e.p.p. ...
Jeg er ikke ham. Jeg hedder Dines til efternavn.

Fra : Dines

Dato : 19-05-01 20:02

Thomas P <blomme@post.com> skrev i en news:9e6f39$apc$1@news.inet.tele.dk...

> delphi.about.com ville være et godt bud. Jeg har i hvert fald selv fundet
> nogle tutorials bl.a. til delphiX der
Tak for adressen!

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 19-05-01 22:56

>Hmmm ! Det navn minder mig om dengang Micki Dines Jensen skrev her på
d.e.p.p. ...

Jeps, me too! Han forsvandt dog, men senere dukkede denne her mystiske
person op, som også mindede meget om Micki. Da jeg (og et par andre) havde
gættet hvem det var, forsvandt han sørme også, og nu står vi så med en der
hedder Dines, og bruger lidt det samme slogan som mig, ligesom MDJ også
brugte lidt det samme "firma" navn den gang. Meget morsomt et eller andet
sted

Sikke dog en masse mysterier vi udsættes for her på d.e.p.p

--
Med Venlig Hilsen

Kasper (TSW)

www.tsw.dk - The SoftWare You Need!
www.udvikleren.dk - What Developers Need!

Fra : Niels

Dato : 19-05-01 22:58

Just as I expected, Kasper (TSW) came up with this:

> [...]
>hedder Dines, og bruger lidt det samme slogan som mig, ligesom MDJ også
>brugte lidt det samme "firma" navn den gang. Meget morsomt et eller andet

Hov! Det skal vist lige siges at MDJ i det seneste stykke tid har
skrevet under navnet "Splatman", som dem med et våget øje måske har
bemærket! Så det er ikke så sandsynligt igen, med mindre MDJ stadig ikke
har lyst til at vedkende sig at han heller ikke er perfekt.

--
Niels aka. niLLer aka. G4S
<-------------------------<=\ CONTACT /=>---------->

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 19-05-01 23:07

Hej Niels...

>Hov! Det skal vist lige siges at MDJ i det seneste stykke tid har skrevet
under navnet "Splatman", som dem med et våget øje måske har bemærket!

Ja ok, det har sådan set godt lagt mærke til. Det er dog et lille stykke tid
siden at Splatman var her sidst, var det ikke? Han kunne jo have skiftet
identitet i mellem tiden!!

Ej, nu er jeg vist ved at blive for paranoid . Har dog stadig en stærk
tiltro til at MDJ endnu engang prøver at skjule sin identitet, omend jeg
ikke helt kan forstå hvorfor!
De poster i hvert fald begge gennem TDC, men ok, det er der jo også en del
andre der gør

Mysteriet fortsætter...

Fra : Dines

Dato : 22-05-01 20:22

Forstå nu... jeg hedder Dines til efternavn.
For at være helt præcis: Torben Dines.

Fra : Christian Iversen

Dato : 20-05-01 00:36

> [...]
>
> Hvor kan jeg finde artikler, tutorials osv. omkring Delphix?
> Hvor finder jeg nogle spil som er lavet i Delphix? (behøves ikke at være

Hvis nu DelphiX skulle gå hen og blive for kedelig / sløv / dårlig, så kan
du prøve WrapX. Du kan hente den nyeste version her: www.wrapx.suite.dk.
Håber du ka' hit' u' a' et! =)

--
Regards, Christian Iversen

Fra : RoceKiller

Dato : 25-05-01 13:58

On Sat, 19 May 2001 19:22:47 +0200,
"Dines" <DinSoft@mailme.dk>
used 18 lines to tell us:

>Dav

Dav Dines.

>Jeg er ny her i gruppen.

Hvis du også er ny på usenet vil jeg råde dig til at læse
http://usenet.dk. Læs specielt http://usenet.dk/quote, hvilke mange
andre i denne gruppe også burde.

Mht. subject havde det været mere passende at vælge et subject som
"artikler, tutorials til DelphiX", eller noget ligende.

>Jeg har dog rodet lidt med Delphi i en del år nu
>men det er først nu jeg vil begynde at spørge her.

Så velkommen til, og held og lykke med at undgå de mange begynderfejl
her på usenet.

gøre.

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}
"Intet viser tydeligere en mands karakter end det, han ler ad."

Fra : RoceKiller

Dato : 25-05-01 14:08

On Fri, 25 May 2001 14:57:46 +0200,
RoceKiller <RoceKiller@trashcan.dk>