Lige et 10 kr. spørgsmål ang. SB Live og s~
Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 19-05-01 21:11

Nu var det så jeg tænkte på om det her ville kunne lade sig gøre ?!

Jeg er i besiddelse af et Soundblaster Live Player 1024 lydkort, bag på
kortet er der flere udgang, der er 2 analoge udgange, en udgang til front og
en til rear, de to udgange er til det højtalersær der hedder four point
surround sound. Desuden har kortet også en digital udgang, til hvis man har
investeret i et af de digitale højtalersæt som passer til kortet. Så var det
jeg tænkte om man istedet for et digitalt højtalersæt kunne sætte en reciver
eller forstærker med digital indgang på, for ville lyden jo unægteligt blive
bedre. Håber der er nogle der give mig et svar.

Med Venlig Hilsen

Thomas H.

________________________________
Vær dig selv, det kommer du længst med.

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 19-05-01 21:18

Så er det jo lige at man kommer til at læse nogle af de tidligere indlæg i
gruppen her, og der er tilfældigvis en som har spurgt om det samme som mig,
sorry jeg postede jeg havde ikke set det, men hvis der er nogle der har et
lidt bedre svar end det der blev posted der så vil jeg blive glad.

MVH
Thomas H.
________________________________
Vær dig selv, det kommer du længst med.

Fra : JSE

Dato : 19-05-01 23:48

Du kan tilslutte den digitale udgang fra SB kortet til en
receiver/forstærker med en coax PCM kompatibel digital indgang.

JSE

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 20-05-01 04:28

"JSE" <jaksee@hotmail.com> wrote in message
> Du kan tilslutte den digitale udgang fra SB kortet til en
> receiver/forstærker med en coax PCM kompatibel digital indgang.

Understøtter kortet ikke DD out?

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Peter Løkke

Dato : 20-05-01 18:12

Jo! Det gør det.

- Peter

Fra : Santa Xcaze

Dato : 20-05-01 12:23

Den der digitale udgang du snakker om er til en center højtaler ... Men
derfor kan man vel godt sætte en reciever på

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 20-05-01 12:45

"Santa Xcaze" <nothing@nogood.dk> wrote in message
> Den der digitale udgang du snakker om er til en center højtaler ... Men
> derfor kan man vel godt sætte en reciever på

Hvem svarer du?

Kigger du ikke på dette link: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 20-05-01 21:13

"Santa Xcaze" <nothing@nogood.dk> skrev i en meddelelse
> Den der digitale udgang du snakker om er til en center højtaler ... Men
> derfor kan man vel godt sætte en reciever på

Nej den er ikke til en centerhøjtaler, men til det digitale højtalersæt der
hedder DTT2500 eller DTT3500, men ikke til en centerhøjtaler.

Thomas