Hjælp Hvad er MSDE
Fra : Michael Houmaark

Dato : 19-05-01 19:16

Hej Alle.
Skal bruge noget MSDE som skulle være gratis (En slags Database tror jeg
også).
Men så kom problemet hvad er det og hvor kan jeg downloade det henne.

MVH
Michael Houmaark

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-05-01 14:25

"Michael Houmaark" <Michael@Houmaark.dk> wrote in message
> Hej Alle.
> Skal bruge noget MSDE som skulle være gratis (En slags Database tror jeg
> også).
> Men så kom problemet hvad er det og hvor kan jeg downloade det henne.

MSDE = MicroSoft Database Engine
Følger fx med Office2k Dev Ed

Jeg ved ikke om den er "gratis" i betydningen fri til at hente på nettet

Men den er "gratis" i den betydning at hvis du kender én der i besiddelse
Office2k Dev Ed
så kan han frit lave en instal til dig med MSDE - svjv

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael Houmaark

Dato : 20-05-01 19:33

Tak for hjælpen lavede det men den MS SQL7 istedet for