Real magic
Fra : holgerd

Dato : 19-05-01 14:12

Hej er der nogen af jer kloge hoveder der har erfaring med at real magic
plus dvd kort deler irq med grafikkortet og derved for computeren til at
låse mvh t lindskov

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-05-01 16:31

Hmmm, nu er jeg ikke et klogt hoved, men ja, jeg har et Reak Magic Hollywood
plus kort, og da det delte irq med mit Creative TNT2u på mit AOpen AX59pro
motherboard (med en K6-2), frys min computer i en par sekunder en gang i
mellem (med 5 til 45 minuter i mellem).

mvh Frank