unlock af motorola v220
Fra : Georg

Dato : 08-12-04 19:04

Telefonen er låst til TDC Mobil. Kan sådan en unlockes i en håndevending?

Georg

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-12-04 23:47

On Wed, 8 Dec 2004 19:03:41 +0100, "Georg" <linesnuden@hotmail.com>
wrote:

>Telefonen er låst til TDC Mobil. Kan sådan en unlockes i en håndevending?

Ja, Motorola V220 kan godt låses op, men hvad dækker begrebet
"håndevending" over i dette tilfælde?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
- lås alle Nokia-telefoner op derhjemme, også 6230 og 3220.

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : helloo.dk

Dato : 09-12-04 00:34

> Ja, Motorola V220 kan godt låses op, men hvad dækker begrebet
> "håndevending" over i dette tilfælde?

Kvikt, hurtigt, nemt, efektivt, billigt osv....
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-12-04 00:55

Dan wrote:

>Kvikt, hurtigt, nemt, efektivt, billigt osv....

Det er alt sammen relativt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 09-12-04 10:41

> Det er alt sammen relativt.

*LOL* ja det ved både du og jeg.. men det var det kunden sagde..
Man skal måske ikke altid analysere alt hvad kunderne siger..
hilsen Dan