Hvad er scooteren værd?
Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 19-05-01 13:36

Hej NG

Jeg har en Yamaha 30'er scooter, model BWS Next Generation, sølvgrå og
som har gået 2500 km. Den er 17 måneder gammel og har ingen ridser.
Service er overholdt og kan dokumenteres (Yamaha).
Den er modificeret til at kunne køre 60-70km.

Hvad kan jeg få for den i en ren handel? Nogen der har et bud på dét?

Mick

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-01 15:47

> Hvad kan jeg få for den i en ren handel? Nogen der har et bud på dét?
9-10k

ville være mit bud..

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 19-05-01 16:16

Hvis det betyder 900-1000,- så er jeg chokeret. Hvis det betyder 9-10.000
så forstår jeg det bedre.

Explain silvuplaid

Mick

--
Best Regards

Michael Holst Jensen
President & Authorized Agent
EUROPEAN DISTANT SUNS
http://www.distantsuns.dk

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-05-01 16:19

> Hvis det betyder 900-1000,- så er jeg chokeret. Hvis det betyder 9-10.000
> så forstår jeg det bedre.

k (kilo) betyder tusind.

signing off.. demolition

Fra : A. Høegh

Dato : 19-05-01 16:54

> Hvis det betyder 900-1000,- så er jeg chokeret. Hvis det betyder 9-10.000
> så forstår jeg det bedre.

Hmm...synes du ikke selv det ville være lidt *wierd* at din sccoter skulle
koste mere en en 20 år gammel nedslidt Velo Solex? Selvfølgelig mener han
9-10.000, men jeg giver dig ret i at det er lidt irreterede når folk
formulerer sig præcist.

M.v.h
A. Høegh

Fra : A. Høegh

Dato : 19-05-01 16:55

> [...]
> koste mere en en 20 år gammel nedslidt Velo Solex? Selvfølgelig mener han
> 9-10.000, men jeg giver dig ret i at det er lidt irreterede når folk

Ups, da formulerede jeg mig vist ad helvede til. Undskyld.

M.v.h
A. Høegh

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-01 21:16

> [...]
> koste mere en en 20 år gammel nedslidt Velo Solex? Selvfølgelig mener han
> 9-10.000, men jeg giver dig ret i at det er lidt irreterede når folk

Også mig. For det gjorde jeg også. Kilo = tusinde.

Man skriver/siger jo heller ikke, "Ja og så tager hyttemeyer lige 2000 gram
mel"

Men kan vi ikke komme ind på topic igen og få nogle andre bud?

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 19-05-01 18:29

> Den er modificeret til at kunne køre 60-70km.

D.v.s. afdroslet?

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 20-05-01 14:48

Ja, fra de her 30-35 stykker og til en 60-70 stykker.