Hvordan ? -> FTP-Server på SURFboard 4100 ~
Fra : mj@privat.dk

Dato : 19-05-01 12:27

Hej NG's

Er der nogen der ved noget om at at få "Subject" til at virker,
vil jeg blive glad for lidt hjælp til dette.

Mvh
Michael

Fra : Jens

Dato : 19-05-01 13:50

<mj@privat.dk> skrev i en meddelelse news:9e5kj2$7dc$1@news.inet.tele.dk...
> Hej NG's
>
> Er der nogen der ved noget om at at få "Subject" til at virker,
> vil jeg blive glad for lidt hjælp til dette.
>
> Mvh
> Michael

Hvad er problemet eksakt? Umiddelbart skal du jo bare installere en FTP
server, så er du kørende.

Jens

Fra : p0rnflake

Dato : 19-05-01 22:52

Går ud fra at du har internet gennem Dansk kable TV ikke sandt ? Du skal
have en offentlig IP for at kunne køre en FTP hvor brugere kan logge sig på
via internettet.

Fra : mj@privat.dk

Dato : 19-05-01 23:51

p0rnflake skrev:

>Går ud fra at du har internet gennem Dansk kable TV ikke sandt ? Du skal
>have en offentlig IP for at kunne køre en FTP hvor brugere kan logge sig på
>via internettet.

Korrekt, samtlige porte er lukket undtagen telnet porten 23, men denne
er lukket med pass. jeg har prøvet utallige kombinationer.

De faste IP'er bestilt men, der kan går op 3 md inden de lander hos
mig

men tak for dit svar

Mvh
Michael.