Udstyr/tun..?
Fra : A. Høegh

Dato : 19-05-01 11:57

Hej med jer.

Hvor kan man finde et stort udvalg af tun/reservedele til knallerter
generelt, for jeg kender T. Hansen og Protuna, men er der ikke nogle
alternativer?

M.v.h
A. Høegh
--
- som hader popdrenge og smstøser i neongule UV-bukser...
E-mail: hoegh@click2find.dk

Fra : Gundersen

Dato : 19-05-01 19:36

Hej

> Hvor kan man finde et stort udvalg af tun/reservedele til knallerter
> generelt, for jeg kender T. Hansen og Protuna, men er der ikke nogle
> alternativer?

Jo, da..... www.scooter-racing.dk!
De kan skaffe næsten alt, somregl også billigere end protuna! =) ik,
Donati?

Ellers er der Motoline, i tyskland! (lige syd for grænsen!)

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : A. Høegh

Dato : 19-05-01 22:04

> Jo, da..... www.scooter-racing.dk!
> De kan skaffe næsten alt, somregl også billigere end protuna! =) ik,
> Donati?

Jeg kan umiddelbart ikke se særligt mange reservedele på deres hjemmeside,
og slet ikke til knallerter - kun til scootere´...

> Ellers er der Motoline, i tyskland! (lige syd for grænsen!)

Ja, men deres hjemmeside, www.motoline-racing.com, er næsten værre. De har
samlet tre reservedele online til Puch...slemt!

M.v.h
A. Høegh

Fra : Gundersen

Dato : 20-05-01 00:38

Hej

> Jeg kan umiddelbart ikke se særligt mange reservedele på deres hjemmeside,
> og slet ikke til knallerter - kun til scootere´...

Tja.. Det er nok ikke forsjov at firmaet heder scooter-racing, vel? =)

> Ja, men deres hjemmeside, www.motoline-racing.com, er næsten værre. De har
> samlet tre reservedele online til Puch...slemt!

Tja.... Deres hjemmeside er ikke til at finde ud af, men ring til dem og
bestil deres katelog! Det er meget bedre!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 20-05-01 11:14

"A. Høegh" <hoegh@click2find.dk> wrote in message news:9e5in3$1up$1@news.inet.tele.dk...
> Hej med jer.

Hej :)

> Hvor kan man finde et stort udvalg af tun/reservedele til knallerter
> generelt, for jeg kender T. Hansen og Protuna, men er der ikke nogle
> alternativer?

www.scooter-attack.com´

De er vist lidt sløve med leveringen, men de er billige!

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 20-05-01 19:32

Ring til motoline - ham gutten jeg snakkede med sidst havde sku ret godt
styr på hvordan jeg sku tune min kværn, og den har kørt godt med udstyret på

Mvh
Christian Jørgensen