Heksegryde
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-12-04 17:31

>Har lige hørt der skulle være parvo virus i omløb. Det skulle være værst
>omkring Køge.

Jammen så har jeg hørt et tip på en hundesalloon engang i 60erne i
skal bare koge 2 levende flaggermus blande 2 skeer uglegylp og lidt
mælkebøtte i, husk sukker og salt, nægt hundene vand i mindst 24timer,
alle mine hashrygende hippivenner fra hundesaloonen sagde at det
virkede superfjong, i skal ikke lytte til dyrlægerne bare fordi de
kalder sig læger, og ikke har hørt om min heksegryde endnu ps: det
er ligemeget om jeres hunde vejer 3kg eller 80kg bare brug samme
blandingsforhold, ej hvor er det altså bare godt at vi kan hjælpe
hinanden her i gruppen

ps:
hvis andre har gode råd om hvordan man helbreder sin hund, eventuelt
nogle husråd fra 1920erne, hører jeg meget gerne om dem, helst total
udokumenterede/mund til mundråd .

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 10-12-04 18:41

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis andre har gode råd om hvordan man helbreder sin hund, eventuelt
> nogle husråd fra 1920erne, hører jeg meget gerne om dem, helst total

Der skal også snart betales termin, så sker der underlige ting så vi alle
styrter til dyrlægerne med vore hunde !!!!!!!!!!!! og det er ikke en
vittighed - prøv og læg mærke til hvornår der er virus i omløb og på hvilket
tidspunkt af året - sådan ca 2 gange, nemlig i juni og så igen i december

bare en årelang observering der ikke morer mig særlig meget - men jeg synes
alligevel det er relevant .........

Pia

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-12-04 19:05

> [...]
> hvis andre har gode råd om hvordan man helbreder sin hund, eventuelt
> nogle husråd fra 1920erne, hører jeg meget gerne om dem, helst total

Ok. Ironi er godt. Men det er du ikke. Sommetider skal man lukke røven, og
du er nået dertil.

Mvh. Nana

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-12-04 19:06

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:m2jjr0h1k5n5g7q7ht885vi4ge1r7u4qug@4ax.com...

> Ok. Ironi er godt. Men det er du ikke. Sommetider skal man lukke røven, og

Jeg uddyber lige... Kan I ikke bare blive enige om at i er uenige?

Man sorterer selv, så undgå de der laaange diskussionere der spolerer folks
oprindelige tråd. IIIh!!!!!

Fra : Karina og Christian

Dato : 10-12-04 19:25

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
[klip]
> Jeg uddyber lige... Kan I ikke bare blive enige om at i er uenige?
>
> Man sorterer selv, så undgå de der laaange diskussionere der spolerer
folks
> oprindelige tråd. IIIh!!!!!

Det første er jeg enig i.

Det sidste er jeg tilgengæld dybt, dybt uenig i. Det er netop usenets ånd -
at en tråd, der engang var et, meget hurtigt bliver noget andet. Sådan er
det, når mange mennesker er samlet et sted. Trådene har det med at blive
lange og mange og udvikle og udarte sig i alle afgrene af spørgsmålet. Er du
i tvivl, kan du se i stort set alle andre grupper i hierarkiet.

Ingen ejer usenet, og ingen kan lægge beslag på en tråd. Mener man, at en
diskussion er offtopic, så futter man den hen til det sted, hvor den
rettelig hører hjemme.

De lange diskussioner om dette og hint er for mit vedkommende i øvrigt det,
der gør dette til et spændende sted at være.

Du kan uden tvivl læse meget mere om dette på de sider, der beskriver noget
generelt om usenet.

Karina

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-12-04 21:57

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der gør dette til et spændende sted at være.
>
> Du kan uden tvivl læse meget mere om dette på de sider, der beskriver

Jeg tror ikke du kan køre den af på netikette osv. Jeg ved det om
nyhedsgrupper som jeg behøver at vide.
Jeg mener bare at det er en belastning, når et par simple spørgsmål udarter
sig til et skænderi mellem uenige parter. Måske kan jeg futte nogen af jer
til dk.snak.skænderiompetitesser?

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-12-04 22:00

On Fri, 10 Dec 2004 21:56:59 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror ikke du kan køre den af på netikette osv. Jeg ved det om
>nyhedsgrupper som jeg behøver at vide.
>Jeg mener bare at det er en belastning,

bare det ikke er dig der er en belastning, måske du skulle gå ud og
skifte dit bind ? nyhedsgruper som denne er lavet til at diskutere i !
find dig i det eller lad være

ps: jeg lukker aldrig røven

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-12-04 22:17

> bare det ikke er dig der er en belastning, måske du skulle gå ud og
> skifte dit bind ? nyhedsgruper som denne er lavet til at diskutere i !
> [...]

Igen: Det jeg mente var at man godt kunne tale pænt og holde en fornuftig
tone, SELVOM man er uenige.

Fra : Karina og Christian

Dato : 10-12-04 22:21

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
[klip]
> Jeg tror ikke du kan køre den af på netikette osv. Jeg ved det om
> nyhedsgrupper som jeg behøver at vide.

Og alligevel tyder dig indlæg på, at du ikke har forstået grundsubstansen af
et frit diskussionsforum som usenet er. Det er synd men ikke overraskende.

> Jeg mener bare at det er en belastning, når et par simple spørgsmål
udarter
> sig til et skænderi mellem uenige parter.

Som sagt får alle tråde deres eget liv. Spørgsmålsstilleren ejer ikke
tråden, og det står en ganske frit for at undlade at læse de indlæg, man
ikke bryder sig om. Er der debattører, hvis indlæg man på forhånd ved, slet
ikke er interessante, kan man faktisk gå så vidt som til at ignorere
vedkommende ved at sætte personen i sit filter.

> Måske kan jeg futte nogen af jer til dk.snak.skænderiompetitesser?

De personer, der diskuterer emnet, som du omtaler, er ganske ontopic. Jeg
kan henvise til gruppens fundats og atter opfordre til, at du læser om
nyhedsgrupper generelt. Uanset hvad, kan man altid blive klogere, og det kan
aldrig skade.

Karina

Fra : x Vuf x

Dato : 11-12-04 02:09

On Fri, 10 Dec 2004 21:56:59 +0100, "Nana Sørensen" wrote:

>Jeg mener bare at det er en belastning, når et par simple spørgsmål udarter
>sig til et skænderi mellem uenige parter. Måske kan jeg futte nogen af jer
>til dk.snak.skænderiompetitesser?

Det hedder den ikke; den hedder dk.snak.mudderkastning!

--
Mvh Sonja sonjaspapi@***yahoo.dk http://www.sonpet.dk/

Katte har ikke ejere...De har personale!

Fra : Pwh

Dato : 10-12-04 21:48

Nana Sørensen wrote:
> Sommetider skal man lukke
> røven, og du er nået dertil.

Må man godt skrive r.. her i gruppen,
jeg er dybt chorkeret

/Jens

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-12-04 21:57

On Fri, 10 Dec 2004 21:48:08 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Må man godt skrive r.. her i gruppen,
>jeg er dybt chorkeret
>
>/Jens

når kvinderne bliver sure må de alt jens

Fra : Leyna

Dato : 11-12-04 10:53

On Fri, 10 Dec 2004 21:56:31 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote:

>når kvinderne bliver sure må de alt jens

Søde Punish... har du glemt at "alt hvad du siger kan og vil blive
brugt imod dig"?
Nu har du officielt givet alle os kvinder ret til at gøre præcis som
vi lyster. Tak for det!

Men seriøst mht sprogbrug, så mener jeg da, at hvis man forlanger et
ordentligt sprogbrug af andre, så må man selv gå foran og holde sin
egen sti ren. Selv at bruge et upænt sprog hjælper da ingen steder.
Men det er så bare min holdning.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-12-04 21:58

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Må man godt skrive r.. her i gruppen,
> jeg er dybt chorkeret
>
> /Jens

Undskyld. Jeg skrev røv i irritation. Syntes at nogle af debatterne kører
lidt for langt ud. Faktisk derud hvor folk glemmer alm høflighed og pli. Man
kan i det mindste blive enige om at folk har forskellige meninger. At
diskutere sig frem til at EEN har ret, det er vist omsonst. Så ro på..
Diskuter pænt.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-12-04 22:02

On Fri, 10 Dec 2004 21:58:10 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>kan i det mindste blive enige om at folk har forskellige meninger. At
>diskutere sig frem til at EEN har ret, det er vist omsonst. Så ro på..

det er for sent nu har du ødelagt stemningen her i gruppen, når jens
først er blevet chokeret så er der ingen vej tilbage

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-12-04 22:16

> det er for sent nu har du ødelagt stemningen her i gruppen, når jens
> først er blevet chokeret så er der ingen vej tilbage

LOL Jeg hvisker: *undskyld Jens, undskyld at jeg sagde røv*. LOL

Fra : Pwh

Dato : 11-12-04 12:59

Nana Sørensen wrote:
> LOL Jeg hvisker: *undskyld Jens, undskyld at jeg sagde røv*. LOL

Ok, men det vil altså tage mig lidt tid at komme mig over chokket )

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 11-12-04 10:55

On Fri, 10 Dec 2004 22:02:05 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote:

> det er for sent nu har du ødelagt stemningen her i gruppen, når jens
>først er blevet chokeret så er der ingen vej tilbage

Ja, stakkels Jens, og det kommer til at gå ud over Tyson og Angel. Nu
skal de to stakler lægge hundeører til Jens' kraftudtryk i laaaang tid
fremover. Stakkels hunde. de får sikkert et socialt problem nu - og
traumer!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 11-12-04 13:00

Leyna wrote:
> [...]
> skal de to stakler lægge hundeører til Jens' kraftudtryk i laaaang tid
> fremover. Stakkels hunde. de får sikkert et socialt problem nu - og

Hvad skal man med hunde hvis man ikke kan lade sine frustrationer
gå ud over dem )

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 11-12-04 02:12

On Fri, 10 Dec 2004 21:58:10 +0100, "Nana Sørensen" wrote:

>Man kan i det mindste blive enige om, at folk har forskellige meninger.
>At diskutere sig frem til at EEN har ret, det er vist omsonst. Så ro på..
>Diskuter pænt.

Enig!

Fra : Pwh

Dato : 11-12-04 12:57

Nana Sørensen wrote:
> Undskyld. Jeg skrev røv i irritation.

Nu skrev du det igen

/Jens

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 10-12-04 21:14

> [...]
> mælkebøtte i, husk sukker og salt, nægt hundene vand i mindst 24timer,
> alle mine hashrygende hippivenner fra hundesaloonen sagde at det

Hold da op ! Er du så gammel ? Det er da ikke helt det indtryk du giver
Måske er det hashens skyld - du skulle ikke have indhaleret....

Iøvrigt en god opskrift - det er bare så pokkes svært at finde frisk
mælkebøtte på denne årstid

Henriette ( som ikke kunne lade være...)