Fridykkerklubber ??
Fra : Peter Cardow

Dato : 12-12-04 11:05

Hej NG*

Er der nogle der ved om der er andre "aktive" fridykker-klubber på Sjælland
ud over Hvidovre FK ?

Hi

Peter Cardow
www.cardow.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-12-04 03:38

Air 365 snakkede en overgang om træning i fridykning, ved ikke hvor langt de
kom med det.
www.air365.dk

Ellers er der kun én vej til et alternativ til at tage ud til forstæderne
for at holde vejret. Find nogle ligesindede og kreer en ny klub selv...

Christian Engelbrecht,
Pt. ex-HFK'er

Fra : Peter Cardow

Dato : 13-12-04 17:10

Hej Cristian

DFF linker til air365.... men det er ikke lykkedes mig at finde info på
deres site omkring fridykning, men du har ret
på et tidspunkt stod der faktisk noget
Christian må jeg være så fræk at spørge om hvorfor du er X-HFK`er ?
(du kan evt. skrive direkte til mig, udenom NG... du har min adresse )

Hi

Peter Cardow

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-12-04 02:32

> Christian må jeg være så fræk at spørge om hvorfor du er X-HFK`er ?

Manglende tid. Eneste grund.
I hjertet vil jeg altid være HFK'er.