Tilbud på en uge i Hurghada for to persone~
Fra : Lars-Bo Bendixen

Dato : 09-12-04 15:57

Hej Gruppe.

Vi er kommet i bekneb med vores tur da min kone er blevet syg og vi kan
derfor ikke bruges vores betalte rejse til Ægypten.

Rejsen går til Hurghada fra den 16. december til 23. december - opholdet er

Hotel Siva Grand (se evt www.falk-lauritsen.dk ) med alt ink. samt 3 dages
dykning for een person.

Normal pris er kr. 9.246 vores rabatpris kr. 6.700 + kr. 300 for for
navnændring - ellers gi' mig et bud.

Mail eller ring

mvh

Lars