nitrox basic kursus
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 07-12-04 21:44

Hej,

Vi er ved at prøve at få et kursus op at stå for et par stykker der mangler
lidt hist og her men vi skal minimum være 6 for at køre kurset.
Kurset løber forhåbentligt af stablen i januar. Prisen er 700 kr.

Hvis man er interesseret kan man kontakte mig.

mvh
Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 22:41

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt hist og her men vi skal minimum være 6 for at køre kurset.
> Kurset løber forhåbentligt af stablen i januar. Prisen er 700 kr.

hej,

ikke fordi jeg er interaseret, da jeg har Nitrox, men det kunne jo være at
nogle fra klubben var så,

hvor i landet er det og snakker vi om CMAS eller PADI

mvh Morten

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-12-04 07:59

"Morten Dall" <mrnews(snabl-A)tiscali.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en
meddelelse news:41b62381$0$56259$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

København og CMAS.