MS Windows
briani 27239
Intet skrivebord?
Fra : Tomas Jensen

Dato : 10-12-04 08:09

Hej
bruger win2k sp3. Under kørsel af et scanner/rep. program (husker ikke
hvilket) bliver pc'en langsomt langsommere, hvorfor jeg efter et par
timer lukker og genstarter. Herefter er der ingen skrivebord, kun
almindelig blå skærm. Det eneste, der duer er Taks Manager, hvorfra jeg
omstændigt kan starte div programmer, bl.a. Thunderbird, jeg bruger til
denne mail.
Er der nogen mulighed for at få mit skrivebord tilbage, eller er det den
hårde måde med format c og efterfølgende ren instalation?

På forhånd tak
Tomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-04 11:50

Tomas Jensen wrote:

> Det eneste, der duer er Taks Manager, hvorfra jeg
> omstændigt kan starte div programmer, bl.a. Thunderbird, jeg bruger til
> denne mail.

Hvad sker der, hvis du starter explorer.exe via Task Manager?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Tomas Jensen

Dato : 10-12-04 12:10

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvad sker der, hvis du starter explorer.exe via Task Manager?

Det ville den ikke, men jeg tog springet og geninst. win2k uden at
formatere, så nu har jeg fået mit skrivebord tilbage... dog ikke uden en
nye mængde problemer med en masse programmer, der ikke vil starte - et
par af dem endda ikke efter geninstalation, genveje, der pejer det
rigtig sted hen, men ikke virker osv.. PC's logik passer ikke helt til min!