MS Windows
briani 27239
login og brugernavn
Fra : KsNa

Dato : 07-12-04 18:15

Nogle steder skal man logge ind med brugernavn og kode, og XP spørger om man
vil have windows til at huske brugernavnet og koden, hertil kan man klikke
på "OK" eller "NEJ", normalt bruger jeg "NEJ" - men fik idag trykket på
"OK", ARGHH... men hvor genmmer XP oplysningen?

Mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 22:36

KsNa wrote:
> [...]
> kan man klikke på "OK" eller "NEJ", normalt bruger jeg "NEJ" - men
> fik idag trykket på "OK", ARGHH... men hvor genmmer XP oplysningen?

HVIS du taler om Internet Explorer (det fremgår ikke), så må det være
funktionen "Autofuldførelse" du hentyder til....

I Internet Explorer:

Funktioner -> Internetindstillinger...
Fanebladet "Indhold"
Klik på knappen "Autofuldførelse..."
Og så kan du klikke på "Ryd formularer" og "Ryd adgangskoder"
og evt. helt slå Autofuldførelse fra, alt efter temperament.

-E.G.

Fra : KsNa

Dato : 08-12-04 20:03

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> KsNa wrote:

> Klik på knappen "Autofuldførelse..."
> Og så kan du klikke på "Ryd formularer" og "Ryd adgangskoder"
> og evt. helt slå Autofuldførelse fra, alt efter temperament.

Tak for hjælpen, det var præcis det der skulle til.

Mvh.
Kim