word 2003 hjælp
Fra : Olsen@virkerikke.dk

Dato : 11-12-04 18:17

Hej
Jeg har lige købt en opgradering til 2003.
Men jeg kan ikke rigtig finde det korrekte opsætning i word.

Jeg vil have den skal begynde med stort efter .
Og begynde med lille i ny linje (samme sætning)

Jeg kan kun få den til at begynde med lille i samme sætning på ny linje. Men
så begynder den også med lille efter punktum..

Hvem kan guide mig

Knus Sarah

Fra : Calle.

Dato : 11-12-04 19:58

Olsen@virkerikke.dk wrote:
> [...]
>
> Jeg kan kun få den til at begynde med lille i samme sætning på ny
> linje. Men så begynder den også med lille efter punktum..

Funktioner > Indstillinger for autokorrektur > hak ved "Første bogstav i
sætninger med stort"

--
Calle.

Fra : Olsen@virkerikke.dk

Dato : 11-12-04 20:44

Hej Calle

Ja. Sådan er den jo sat op orginal.
Men jeg vil ikke have STORT i ny sætning (ny linje)
Fjerner jeg hakét laver den heller ikke Stort efter punkum
Og det skal den gøre

Hmrffffff

HJÆLP

Fra : Klaus

Dato : 12-12-04 00:00

<Olsen@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men jeg vil ikke have STORT i ny sætning (ny linje)
> Fjerner jeg hakét laver den heller ikke Stort efter punkum

Det er fordi du vil bestemme, via [Enter] at der skal være linieskift.
Prøv at lade være med det. Skriv hvad du vil til teksten er færdig. Så
kan du markere det ønskede og ændre både høje- og venstre indrykning af
afsnittet.

Klaus

Fra : Leo Heuser

Dato : 12-12-04 11:06

Hej Sarah

Du skal benytte <Shift><Enter> i stedet for <Enter>.
Derved indsættes et linjeskift i stedet for et afsnitsskift.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.