Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0
Fra : Per Pedersen

Dato : 07-12-04 18:59

Hej !
Køre windows ME
Har installeret IE 6 SP 1, Messenger 6,2 og mediaplayer 9 og har kørt
windows update

Nu kan jeg ikke åbne et link hvor browser skal åbne en ny browser.

Hva kan der være i vejen med opsætningen ?
PS. har fjernet en del spyware med Adware SE.

Mvh. Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-04 19:10

Per Pedersen skrev:

>Har installeret IE 6 SP 1, Messenger 6,2 og mediaplayer 9 og har kørt
>windows update
>
>Nu kan jeg ikke åbne et link hvor browser skal åbne en ny browser.

Du er (desværre) nødt til at tillade popupvinduer på den
pågældende side, evt. blot midlertidigt.
--
Knud

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-12-04 21:10

> Du er (desværre) nødt til at tillade popupvinduer på den
> pågældende side, evt. blot midlertidigt.
> --
> Knud

Hej !

Hvorhenne skal jeg tillade popupvinduer ?

Jeg mener ikke at jeg har slået den funktion til der blokere for
popupvindue.

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-04 21:37

Per Pedersen skrev:

>Jeg mener ikke at jeg har slået den funktion til der blokere for
>popupvindue.

Det er som standard slået til, når sp2 bliver installeret.

Husker det ikke, bruger ikke XP hjemme, men det er i en
tekstmenuerne øverst.
--
Knud

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-12-04 22:34

> Det er som standard slået til, når sp2 bliver installeret.
>
> Husker det ikke, bruger ikke XP hjemme, men det er i en
> [...]

Hej igen

Jeg Win Me ! jeg kan ikke finde hvor jeg kan slå den til så jeg kan åbne en
nyt browser i en anden browser.

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-04 15:32

Per Pedersen skrev:

>Jeg Win Me !

Havde jeg slet ikke lagt mærke til, så kan jeg nok ikke hjælpe
dig.

Men prøv evt.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;281679
--