min pc slukker efter 2 sek
Fra : john michael nielsen

Dato : 11-12-04 19:17

hej ng
hva er der galt med min pc,
når jeg tænder den går der 2 sek så slukker den, er min cpu stået af, eller
hva kan der være galt.

hilsen jm

Fra : Peter Mogensen

Dato : 11-12-04 20:41

john michael nielsen wrote:
> hej ng
> hva er der galt med min pc,
> når jeg tænder den går der 2 sek så slukker den, er min cpu stået af, eller
> hva kan der være galt.

Det gjorde min også da jeg købte den. Grunden var at den ikke ville køre
uden at sikre sig at alle blæsere kørte (meget fornuftigt), så hvis en
af blæserne ikke havde taco-feedback stoppede den.
M.a.o. Det ville hjælpe hvis du oplyste hvilket motherboard du anvendte.

Peter

Fra : john michael nielsen

Dato : 11-12-04 23:17

hejsa
alle mine blæser køre som de skal og cpuen er ikke varm, jeg kan ikke nå at
se bios kun en sort skærm, der går aller højest 1-2 sek før den slukker
igen. mit bundkort er et soltek sl75 drv

hilsen jm

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 21:35

john michael nielsen wrote:

> hej ng
[Snip]
> hilsen jm

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html - det ville ha' hjulpet
dig såvel som os. :-/

Jesper G. Poulsen

Fra : Lennart

Dato : 13-12-04 17:15

reset din bios til standard med jumper som sidder på bundkort

lennart

"john michael nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41bb3980$0$213$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : john michael nielsen

Dato : 14-12-04 17:48

hej
tak for hjælpen, det hjalp at resette min bios

hilsen jm