download køre af h.. til, ingen problemer ~
Fra : peet_dk@nospam.dk

Dato : 19-05-01 00:34

En af mine venner køre winME og han har et mærkligt problem. Når jeg sender
noget til ham, køre den med en 400 bytes/s hvis den ikke går helt i stå. Men
når han uploader til mig køre det som det skal. Er der nogle bestemte
indstillinger hvor man kan styr det? Eller er der en anden måde at løse
problemet på.

Sidder til LANparty, og det er både Inet og det lokale netværk

Fra : Philip Darabos

Dato : 19-05-01 01:15

Måske er det fordi en masse folk med briller gennemleecher jeres
internetforbindelse, og ingen bruger upload? :)

Fra : peet_dk@nospam.dk

Dato : 19-05-01 01:32

nej fordi min "normal" Vi sidder på samme hub/switch

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 19-05-01 01:44

<peet_dk@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet på.
>
> Sidder til LANparty, og det er både Inet og det lokale netværk

Hvilket netkort bruger han? Jeg har engang oplevet noget lignende med et
3COM-netkort. Der hjalp det at slå et eller andet fra i
konfigurationsprogrammet til netkortet. Det var vist et eller andet
auto-"noget" der skulle slås fra.

--
Jimmy Nielsen

Fra : peet_dk@nospam.dk

Dato : 19-05-01 13:28

det er et on boad "noget"

Fra : Ruben Hesselbæk

Dato : 19-05-01 11:10

Hvorfor noget udstyr sidder i på ?
Prøv at køre "netstat -e" i en dosprompt og se om der er fejl på en masse
pakker.

Venlig hilsen
Ruben Hesselbæk

Fra : peet_dk@nospam.dk

Dato : 19-05-01 12:48

så har jeg prøvet det:

netstat - e

modtaget sendt

byte 1206007 43012
Unicast - pakker 263 314
Ikke-uni 6986 95
smidt væk 0 0
fejl 0 0
Ukendte 3329 "ingen ting"

Fra : Flyfisher

Dato : 20-05-01 21:34

Har i checket båndbredden , kører i begge 100Mbit eller 10Mbit ? En af hver
du'r ikke

Fra : peet_dk

Dato : 21-05-01 05:17

nu er vi færdige med netpartyet, han købte et billigt netkort i computer
city. Det virkede og men.... Hvis vi begge var logget på en lokal FTP og
hentede. Kunne jeg hente med ca. 3500 kb/s mens han kun kom op på 400-500
kb/s Også selv om vi havde valgt den kun skulle køre med 100 (kan ikke huske
om det var full eller half) Han kørte med RealTeks nyeste driver.