mandreke linux 10.1 official klar
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 06-12-04 23:37

Så er ISO'er til mandrake linux 10.1 klar, de ligger bl.a på:

http://klid.dk/homeftp/mandrakelinux/official/iso/10.1/i586/

Hilsen
keld

Fra : Peter Thomsen

Dato : 07-12-04 01:30

"Keld Jørn Simonsen" <keld@dkuug.dk> skrev i en meddelelse
> Så er ISO'er til mandrake linux 10.1 klar, de ligger bl.a på:

Hej Keld,

Hvad er forskellen på den 10.1 man har kunne dwl tidligere og den der lige
er lagt ud?

/ Peter

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-12-04 07:54

Peter Thomsen wrote:

> Hvad er forskellen på den 10.1 man har kunne dwl tidligere og den der lige
> er lagt ud?

Denne er Official versionen, og den er lige klar til at brænde på CD'er.
Official versionen har været tilgænglig i nogen tid klar til install over
nettet, men ikke til DL af .iso filerne.

Ivar Madsen

Fra : D. Johnson

Dato : 07-12-04 08:01

Keld Jørn Simonsen <pan.2004.12.06.22.36.35.92137@dkuug.dk>:
> Så er ISO'er til mandrake linux 10.1 klar, de ligger bl.a på:
>
> http://klid.dk/homeftp/mandrakelinux/official/iso/10.1/i586/

Mange tak, er dvd iso'en den rigtige størrelse, 757 Mb.
Den burde vel være omkring 2 Gb eller hur?

--
D. Johnson
/usr/sbin/athcool on

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-12-04 14:29

On Tue, 07 Dec 2004 08:01:18 +0100, D. Johnson wrote:

> Mange tak, er dvd iso'en den rigtige størrelse, 757 Mb. Den burde vel
> være omkring 2 Gb eller hur?

Hvor får du de 757MB fra? Her er den på 2GB.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : D. Johnson

Dato : 07-12-04 15:56

Martin Johansen [6000] <pan.2004.12.07.13.28.50.527421@for.contactinfo>:

> Hvor får du de 757MB fra? Her er den på 2GB.

Ja, det er den også når jeg kigger nu - nisser.

--
D. Johnson
/usr/sbin/athcool on

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-12-04 16:02

On Tue, 07 Dec 2004 15:56:18 +0100, D. Johnson wrote:

> nisser.

Det kan simpelthen ikke være andet

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 07-12-04 17:07

D. Johnson wrote:

> Ja, det er den også når jeg kigger nu - nisser.

Nej; LSD

Der findes ikke nisser...

--
Steen Suder

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 07-12-04 23:14

Den Tue, 07 Dec 2004 08:01:18 +0100. skrev D. Johnson:

> Mange tak, er dvd iso'en den rigtige størrelse, 757 Mb.
> Den burde vel være omkring 2 Gb eller hur?

Ja, der var fejl med dette. Nu har jeg hentet den et andet steds fra,
og tjekket alle md5-summerne.

Hilsen
keld

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 08-12-04 00:41

> Mange tak, er dvd iso'en den rigtige størrelse, 757 Mb.
> Den burde vel være omkring 2 Gb eller hur?

Ja, det er den nu. Hvis man henter en DVD fra klid, kan man kun gøre det
via http. Er der nogen der véd hvilke programmer man kan bruge til at
hente filer over de ca 2 GB?

Hilsen
keld

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-12-04 22:29

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Ja, det er den nu. Hvis man henter en DVD fra klid, kan man kun gøre det
> via http. Er der nogen der véd hvilke programmer man kan bruge til at
> hente filer over de ca 2 GB?

Med mc (Midnagt Comander)'s FTP kan jeg overhovedet ikke se filen,,,

BTW så er den mindre end de 3 CD'er tilsammen, det vil sige at de ekstra
pakker man kan installer, hvis man gør det over nettet, som ikke er på de 3
CD'er, de er heller ikke på DVD'en?

Man skal altså hente DVD'en, og de ekstra pakker, og så mounte DVD .iso'en
og copiere de to ting sammen, og så brænde det hele på en DVD.

Hvordan gør man en DVD bootbar?
Eller kan man brænde iso'en, og så tilføje mere til siden hen?

Ivar Madsen