Linux-grupper
Fra : Kasper Johansen

Dato : 03-12-04 20:40

Hej gruppe.

Jeg vil gerne i kontakt med den Linux gruppe som findes her på lolland
hvor jeg selv bor.

Men jeg syntes kun at finde links som ikke virker til deres hjemmeside.

Hvordan og hvorfor?

Mvh
Kasper Johansen

Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 03-12-04 21:30

Kasper Johansen <kasper@johansen.tdcadsl.dk> writes:

> Hej gruppe.
>
> Jeg vil gerne i kontakt med den Linux gruppe som findes her på lolland
> hvor jeg selv bor.

Hvor har du fundet noget om sådan en? Kortet på lug.dk viser ikke nogen
aktiv LUG dernede.

> Men jeg syntes kun at finde links som ikke virker til deres hjemmeside.
>
> Hvordan og hvorfor?

Hvis jeg husker rigtigt forsøgte Kim Schulz at starte noget
dengang han boede dernede et sted, men der kom vist aldrig rigtig gang i
det, og nu bor han i Nordjylland så fra den side sker der ikke noget.

..Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
arbejdet selv."

Fra : Kasper Holtze

Dato : 07-12-04 11:23

Kasper Johansen wrote:
> [...]
> hvor jeg selv bor.
>
> Men jeg syntes kun at finde links som ikke virker til deres hjemmeside.

Prøv med

Lolland Falster Linux User Group
http://www.lflug.dk/

Der ser en anelse dødt ud, men hvem ved?

// Kasper