MS Windows
briani 27239
Computeren der ikke vil Slukkes Forsættes.~
Fra : MVJ

Dato : 03-12-04 18:15

Nogen har måske tidligere læst:

ikke
ville lukke ned med jeg tror nu ikke det er det der er mit problem altså...
Nå, men jeg kører med et Win98SE på IBM Aptiva med ca. 770 MHz så vidt jeg
husker. RAM er 128 og HD på 10 GB hvor den frie plads svinger mellem 1-2 GB.
Comp. er opdateret fuldt ud med Win98 og beskyttet med Norton helt
opdateret.
Problemet er at når Windows lukker ned får man det fine billed med Windows
lukkes osv. men så kommer man bare ikke længere. Det begyndt at ske hyppigt
stort set hver dag) inden for de sidste 14 dage og der er ikke kommet nyt
hardware. Andre gange melder den i nedlukningsprossecen (før billed) om en
ulovlig handling for det meste i ZoneAlarm/Vsmon og fryser derefter.
Hvad skal man gøre? Det er jo heller ikke sundt at Scan disk skal køres
igennem hver gang man starter Comp.

Jeg fik herefter et tip om at det var Norton der lavede rod i den - og
at jeg skulle prøve at udskifte den med AVG. Det gjorde jeg så men
problemet er der desværre stadig. Hva skal man så gøre. Kunne desuden og
bedre lide Norton.

MVH
Vinther

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 03-12-04 20:09

Hej Hej
Bruger selv Windows 98 SE og fik problemer ,da
jeg installerede ZoneAlarm.
Måtte slette ZoneAlarm igen.
Har du forresten et program til at fjerne Spyware , Spyware
kan gøre ,at computeren gør de mærkeligste ting.
Mvh.
Jørgen Madsen

Fra : MVJ

Dato : 04-12-04 12:52

Jørgen Madsen wrote:
> [...]
> Måtte slette ZoneAlarm igen.
> Har du forresten et program til at fjerne Spyware , Spyware
> kan gøre ,at computeren gør de mærkeligste ting.

Ja. Jeg bruger både Ad-Aware og Spybot.de

MVH
Vinther

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 16:45

"MVJ" <mvj@adslhome.nospam.dk> wrote

> [...]
> at jeg skulle prøve at udskifte den med AVG. Det gjorde jeg så men
> problemet er der desværre stadig. Hva skal man så gøre. Kunne desuden og
Der findes en patch til win98 , som måske kan afhjælpe problemet...
prøv at kigge her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;239887
Bjarne