Hjælp til problem med sne-script
Fra : Lasse

Dato : 04-12-04 00:02

Hej, jeg er ny inden for det her HTML, og pt leger jeg kun på en
under side fra et forum på igroups.dk

Her er der en side, hvor man kan lege med HTML, og i anledning af
jul ville jeg gerne ha snevejr der ind!

Men det færdige script der ligger her, kan man jo ikke bare kaste
ind! Men hvordan gør man så? Jeg gætter på at det sne vejr skal
linkes til på en eller anden måde i det script. Men hvordan kan
jeg ikke lige finde ud af.

Jeg har kun den mulighed for at ligge det online, ved at ligge
det op i et af de gratis foto albums der findes!

Så, nogen der kan hjælpe en stakkel?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : kimweltz

Dato : 06-12-04 09:35

Hej Lasse,

Scriptet skal da bare kastes ind. Du kopierer bare scriptet og
indsætter det i din HTML kode under <body> tagget.

Husk at gemme sne.gif som du kan se på samme side som der hvor du
kan finde scriptet.