Printerproblemer
Fra : Kåre Andersen

Dato : 18-05-01 17:17

Pludselig ud af det blå for en uge siden begyndte min HP Deskjet 720 at
komme frem med fejlmeddelsen: "positionen på printerens bannerstyr passer
ikke til indstillingen i printersoftwaren" når jeg prøver at udskrive.. Har
ikke pillet ved noget, hvordan får jeg det tilbage så jeg kan printe? Har
selvfølgelig prøve at pille ved det jeg tror er bannerstyret, men det hjalp
ikke...

MVH

Kåre Andersen

Fra : Kåre Andersen

Dato : 20-05-01 17:04

Skal måske lige nævnes at printeren faktisk godt kan skrive testsider ud...

MVH

Kåre