Leisure Suit Larry - Magna Cum Laude Demo ~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 01-12-04 13:13

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at prøve dette spil men det eneste jeg har
kunne finde er en demo på tysk, og det er ikke lige min stærke side så
derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om demoen ikke findes på engelsk ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Ged

Dato : 02-12-04 12:33

On Wed, 1 Dec 2004 13:13:03 +0100, "Lars Bisgaard" <lcbNO@SPAMmail.dk>
wrote:

> [...]
>kunne finde er en demo på tysk, og det er ikke lige min stærke side så
>derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om demoen ikke findes på engelsk ?

Prøv at google "Leisure Suit Larry Magna Cum Laude Demo" en anden
gang: http://www.pcgameworld.com/details.php/id/5539

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-12-04 23:21

"Ged" <ged@depoilly.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at google "Leisure Suit Larry Magna Cum Laude Demo" en anden
> gang: http://www.pcgameworld.com/details.php/id/5539

"This is the German demo only."

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 02-12-04 23:38

"Ged" <ged@depoilly.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at google "Leisure Suit Larry Magna Cum Laude Demo" en anden
> gang: http://www.pcgameworld.com/details.php/id/5539

Ok tak for hjælpen, men måske du evt. lige igen kunne prøve, om du kunne
stave dig igennem det jeg har skrevet, ER det virkeligt så svært ?
jeg søger en ver. på ENGELSK.... Tak

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Dennis Seide

Dato : 03-12-04 09:09

Hej Lars

Jeg har søgt og søgt men kan kun finde demoen på tysk (hvad det smarte lige
er i at udgive demoen på tysk skal være usagt), så der er nok ikke andet for
end at bide det tyske i dig, chekke nettet for anmeldelser etc. og så
vurdere om det lyder til at være pengene værd..

Mvh

Dennis Seide

Fra : Silver

Dato : 04-12-04 01:19

Eller hente hele spillet i ucensureret version på nettet som warez.....godt
nok ekstremt for at teste spillet og så kræver det sgu osse en kæmpe
selvovertalelse til at betale for det EFTER man har spillet som
warez.....men det er da forsøget værd hehe.

Mvh
Silver.