URU - Ages beyond Myst
Fra : Erik Olsen

Dato : 27-11-04 16:53

Er der nogen her der spiller eller har spillet nævnte spil?

Jeg har lidt problemer med spillet, bl. a. fryser det til tider ved
vandfaldet i Desert Age. PC'en kører med Windows XP SP2, jeg har
installeret patchen og opdateret skærmkortdriverne.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Inge

Dato : 28-11-04 00:53

"Erik Olsen" <modelbaneteknik@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> vandfaldet i Desert Age. PC'en kører med Windows XP SP2, jeg har
> installeret patchen og opdateret skærmkortdriverne.

Hej
Jeg er ikke kommet så langt endnu. Nogen gange bruger jeg en gruppe som
alt.games.myst eller et forum på ubisofts hjemmeside
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=cfrm&s=400102&f=1011024 det kan da være
nogen kan hjælpe under technical help.
mvh
Inge

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-04 18:40

Inge wrote:

> [...]
> http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=cfrm&s=400102&f=1011024 det kan da
> være nogen kan hjælpe under technical help.

Jeg har kigget en del i Ubisofts forum, men har ikke fundet noget
konkret om mit problem.

Jeg har dog forsøgt med at nedsætte farveopløsning og detaljer i
grafikken (kan indstilles når spillet startes), det løste problemet ved
vandfaldet. Til gengæld frøs spillet i den sidste mørke hule i desert
age (der går vel 30 sekunder, så kan jeg fortsætte), men jeg kom da ud
derfra.

URU kræver meget af pc'en og er faktisk den direkte årsag til at vi har
købt en ny pc, så jeg er lidt harm over at det kan få selv vores nye
supercomputer til at fryse, det synes jeg er noget skidt.

Fra : Inge

Dato : 29-11-04 22:22

> [...]
> købt en ny pc, så jeg er lidt harm over at det kan få selv vores nye
> supercomputer til at fryse, det synes jeg er noget skidt.

Det kan være du skal registrere dig for at stille spørgsmål, men det er vel
gratis som andre spilsteder.

jeg har selv været ude for at et spil frøs. Det var da jeg var i gang med
"Riven", det kender du sikkert hvis du spiller Uru. Det frøs også i
forbindelse med noget vand i lagunen. Det viste sig at være problem for
andre også, Noget så simpelt som at rense cd-rommen blev foreslået, det
prøvede jeg og vupti så kunne det køre. Måske er det det du skal?
Håber du får det til at køre.
mvh
Inge

Fra : Inge

Dato : 29-11-04 22:36

Hej igen
jeg sender lige et link måske du kan finde noget der. Der står da technical
så måske ...

http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=frm&s=400102&f=524109302

mvh
Inge