Fliser og cement
Fra : Ole Pedersen

Dato : 02-12-04 18:37

Jeg har et par fliser, der skal sættes op på en pudset væg. Jeg har rigeligt
cement men ingen fliseklæber.
Kan det lade sig gøre at bruge cementen som fliseklæber, og hvordan skal den
i givet fald blandes?

på forhånd tak
Ole

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-12-04 20:48

"Ole Pedersen" <olepedersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rigeligt
> cement men ingen fliseklæber.
> Kan det lade sig gøre at bruge cementen som fliseklæber, og hvordan skal

Hvis der er tørre forhold kan du bruge silicone, sæt et bræt under på skrå
så de ikke skrider ned.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : HKN

Dato : 02-12-04 20:50

"Ole Pedersen" <olepedersen@ofir.dk> wrote in message
> [...]
rigeligt
> cement men ingen fliseklæber.
> Kan det lade sig gøre at bruge cementen som fliseklæber, og hvordan skal

Cement er jo også bare lim, så hvorfor ikke?

Men er det værd at spare den 50'er en lille pose LIP koster, hvis resultatet
bliver rigtig dårligt??

-HKN

Fra : Ole Pedersen

Dato : 04-12-04 13:23

"HKN" <divegearfjern@dettewebspeed.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Jeg fandt lige en "ven" der havde ½ kg LIP i overskud, så det bliver ikke
nødvendigt at prøve ned cement.
Tak for inputtet

Ole