Hjælp til vaskemaskine køb
Fra : Erik

Dato : 02-12-04 14:16

Hejsa

Vi skal have ny vaskemaskine og har tænkt på en LG: DWD-1480FD. Er det et
godt køb? eller er der et alternativ? Den skal kunne tage 7Kg og være 3*A og
være meget stabil (ikke hoppe ret meget).

Gode råd modtages

På forhånd tak
Erik

Fra : Lars

Dato : 02-12-04 16:15

Hej Erik,

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> wrote in message

> Vi skal have ny vaskemaskine og har tænkt på en LG: DWD-1480FD. Er det et
> godt køb? eller er der et alternativ? Den skal kunne tage 7Kg og være 3*A
> og være meget stabil (ikke hoppe ret meget).

Oh.. Tjaeh.. Den er nok udemærket. Men har ingen erfaring med LGs maskiner.

Vi har sådan en her
http://butik.el-stroem.dk/product.asp?product=1571&page=1

Eller - en 4 år gammel model med nogenlunde samme specs.

Den fungerer rigtig godt, vasker rent, står helt stabilt ved centrifugering.
Men den er selvfølgelig kun 6 kg, dog syntes jeg alligevel ikke det er noget
problem med tromlestørrelsen - der vist så i øvrigt passer ganske godt til
hvad en tørretumbler kan tage...

** Lars

Fra : hanzen

Dato : 03-12-04 21:43

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt køb? eller er der et alternativ? Den skal kunne tage 7Kg og være 3*A
> og være meget stabil (ikke hoppe ret meget).

En ASKO hopper ikke.
Er meget glad for voes.
--
hilzen