Tømrer i Århus
Fra : Michael Andersen

Dato : 25-11-04 09:08

Vi skal have lavet 1. salen i stand, men er lidt betænkelige ved at tage en
tilfældig håndværker. Nogen der kan anbefale en tømrer i Århusområdet?

/Michael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-11-04 09:54

"Michael Andersen" <mga@uni-c.dk> wrote in message
> Vi skal have lavet 1. salen i stand, men er lidt betænkelige ved at tage
en
> tilfældig håndværker. Nogen der kan anbefale en tømrer i Århusområdet?

Klitte og Jensen i Hinnerup

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-11-04 10:48

Christian B. Andresen wrote:
> "Michael Andersen" <mga@uni-c.dk> wrote in message
>
> Klitte og Jensen i Hinnerup

Ja,dem kan jeg ikke anbefale.
De har sat nye vinduer i mit hus. Men vinduerne var ikke specifikt
udført som jeg havde bestilt. Der manglede udluftningsventiler foroven,
som tømreren så ville eftermontere. Det nåede han at gøre i et vindue,
inden jeg fik ham stoppet, fordi vinduesfabrikken stærkt frarådede den
metode.
Det nye køkken som blev sat ind samtidig var meget sjusket udført.
Køleskabs skabet var for smalt på trods af to opmålinger af
køkkenet. Emhætte skab og emhætte kunne "ikke nå sammen" der var et gab
på godt 1cm og ydersiden af emhætteskabet var skæmmet af skruehuller der
ikke kunne dækkes af.
Skyggelister under overskabene blev monteret inden mureren var færdig,
så de måtte af og på igen.
Og senere er der faldet et overskab ned.
Det firma kommer aldrig ind på mit matrikel nummer igen.

M.v.h
Niels

Fra : T

Dato : 29-11-04 19:56

"Michael Andersen" <mga@uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal have lavet 1. salen i stand, men er lidt betænkelige ved at tage
en
> tilfældig håndværker. Nogen der kan anbefale en tømrer i Århusområdet?
>
> /Michael

Hvor er "området" mere præcist (nord-syd-vest).
Har supergode erfaringer med et, der ligger ca 50 km vest for Århus'
centrum - og de har jævnligt arbejde derude.