Råd ønskes : Boblebad godt eller skidt
Fra : Palle S.

Dato : 24-11-04 08:14

I forbindelse med ombygning af vores badeværelse skal der et nyt badekar ind

Vi kunne godt tænke os et boble/massage badekar

men ved ikke så meget om det

har kigget på dette som prismæssigt er tiltalende

http://www.gat-spa.dk/page/{6D0EC48C-DFCB-4212-AA54-0C35BD1B61D9}.htm

gode råd modtages med glæde især egne erfaringer

venligst Palle

Fra : Lars

Dato : 24-11-04 09:26

Hej Palle,

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> http://www.gat-spa.dk/page/{6D0EC48C-DFCB-4212-AA54-0C35BD1B61D9}.htm
> gode råd modtages med glæde især egne erfaringer

Jeg kender ikke den nævnte model, men har prøvet lidt forskellige.

1 - Jeg ville ubetinget vælge et, der ikke kræver klor i vandet - jeg kender
ikke hele markedet, men ved at bl.a. Jacuzzi kan dette.

2 - Lydniveau! Igen efter min helt personlige mening ødelægger det
oplevelsen totalt hvis det lyder som om man sidder oven på en kæmpe
støvsuger når den kører.... Det optimale vil vel være at placere pumpen et
andet sted end under karret, men alternativt find noget der ikke larmer.

** Lars

Fra : Vendelbo Basse

Dato : 26-11-04 11:24

desuden synes jeg personligt at man skal op og have en pumpe på 6kw, så man
kan vare vandet uden problener..

cd, radio, tlf i et spabad, har ikke erfaringer med det men det lyder ikke
tiltrækkende i mine ører med alt det elektronik sammen mad alt det fugt...

men ved det som sagt ikke...