Prisindikation på murerarbejde:
Fra : Ukendt

Dato : 20-11-04 17:55

Hej med jer,

Er der en der ved hvormeget en murer tager i arbejdsløn for at lægge ca. 15
m2 30x30 cm klinker i et bryggers?

De skal lægges på spids (hedder det vist) og rummet er meget regulært.

Prisen skal være inkl. fugearbejde men uden klinker. (Murer skal do også
lev. klinkerne men jeg ved hvad de koster)

MVH

Bo

Fra : Thomas

Dato : 20-11-04 19:52

"Bo" <ejsmb(a)privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen skal være inkl. fugearbejde men uden klinker. (Murer skal do også
> lev. klinkerne men jeg ved hvad de koster)

Jeg tror det er ca. 3,5 kroner pr. sten

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-04 20:23

> Jeg tror det er ca. 3,5 kroner pr. sten

Jamen det lyder da vildt billigt, det svarer vel til omkring 50 kr/m2 og det
kan da ikke passe eller hvad????

MVH

Bo

Fra : John Vedsegaard

Dato : 21-11-04 00:19

5-800 pr. m2

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-04 15:49

> 5-800 pr. m2

Er forskellen så hvor i landet det skal laves og hvor nemt det er eller???

Det her er i nordsjælland hvilket nok gør det i den dyre ende!!!

MVH

Bo

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-11-04 22:13

> Det her er i nordsjælland hvilket nok gør det i den dyre ende!!!

Niks, meget billigt - du finder nemlig ikke en murer, der kommer. Hvis du
gør, så skriv til mig - jeg skal bruge en på Midtsjælland og giver gerne
km-penge. Foretrækker dog en faktura på arbejdet. Sort skal du regne med 200
kr i timen og de har ikke samme tidsregning som vi andre

Mvh Maria