Garageport åbner
Fra : Dennis

Dato : 15-11-04 11:48

Daws..

Jeg vil gerne investere et par kr i en fjernbetjent garageport åbner, og vil
lige høre om der er noget galt i bare at købe den billigste?

Jeg har fundet denne:
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=130199&pno=12110&pointer=0

Min garageport kører meget nemt, så de 60kg skulle være rigeligt, men
erfaringer er altid gode at høre..
Så hvad har I oplevet.. Er det en tusse for meget, eller er den ok?

Mvh Dennis

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 15-11-04 12:45

On Mon, 15 Nov 2004 11:47:44 +0100, "Dennis"
<Dennis@Fjern.Bilinfo.ogDette.dk> wrote:

>Min garageport kører meget nemt, så de 60kg skulle være rigeligt, men
>erfaringer er altid gode at høre..

Det afgørende er ikke, om den kører nemt - det er i lige så høj grad,
om den vejer over 60 kg. I så fald er åbneren for lille.

Harald Nyborg har den samme model til 995 kr. - men sælger også
forskelligt ekstraudstyr, f.eks. en indvendig vægkontakt.

Lars

Fra : Dennis

Dato : 15-11-04 13:37

> Det afgørende er ikke, om den kører nemt - det er i lige så høj grad,
> om den vejer over 60 kg. I så fald er åbneren for lille.

Hmm.. vejer 60kg.. Tja det er en ganske alm lille port til 1 bil..
Aner ikke hvad sådan en vejer..
Men at den kører nemt, må jo nødvendigvis også have indflydelse på om
motoren kan slæbe porten op

> Harald Nyborg har den samme model til 995 kr. - men sælger også
> forskelligt ekstraudstyr, f.eks. en indvendig vægkontakt.

Okay.. Ja det kan måske svare sig med porto, samt at man så kan få andet
gejl nu man er igang *GGG*

Mvh Dennis

Fra : Brian Larsen

Dato : 15-11-04 18:39

"Dennis" <Dennis@Fjern.Bilinfo.ogDette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaringer er altid gode at høre..
> Så hvad har I oplevet.. Er det en tusse for meget, eller er den ok?

Hej

Har monteret en magen til sidste år, og det var årets bedste invenstering ..
he he
Den er nem at samle og montere, og den virker perfekt.
Og så er det sådan nogle lille smarte fjernbetjeninger der er med.

Mvh Brian.

Fra : Dennis

Dato : 16-11-04 11:26

> [...]
> Den er nem at samle og montere, og den virker perfekt.
> Og så er det sådan nogle lille smarte fjernbetjeninger der er med.

Dejligt at høre begge 2..
Så bliver det bare den billigste jeg kan finde ;)

Fra : Calle.

Dato : 15-11-04 23:57

Dennis wrote:
> [...]
> erfaringer er altid gode at høre..
> Så hvad har I oplevet.. Er det en tusse for meget, eller er den ok?

Jeg købte engang en til 600,- den kører upklageligt på 7ende år nu

--
Calle.

Fra : Ja Da

Dato : 16-11-04 13:49

Hej

Hvad med strøm? Står den ikke hele tiden og bruger en masse strøm, mens den
venter på at man trykker på remoten?

/PK

Fra : Dennis

Dato : 16-11-04 14:08

> Hvad med strøm? Står den ikke hele tiden og bruger en masse strøm, mens
> den venter på at man trykker på remoten?

Rent teoretisk!
Den bruger vel ikke mere end enhver anden elektrisk dimsenot der skal
reagere på en fjbt..
- Afhængigt af modellen svinger de vel mellem 5->20watt

Mvh Dennis

Fra : Brian Larsen

Dato : 16-11-04 17:58

"Ja Da" <puha@puhanet.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad med strøm? Står den ikke hele tiden og bruger en masse strøm, mens
> den venter på at man trykker på remoten?

Det er vist ikke meget sådan en lille fætter kan bruge, og skit også med
det, bare jeg slipper for at skulle ud af bilen for at åben porten når jeg
kommer hjem, og ligeledes når jeg skal på arbejde .. det vil jeg godt
give lidt strøm for !

Mvh. Brian