MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sletning af $NtUninstallKB824141$ mapper
Fra : Nederbasse

Dato : 01-12-04 23:34

Hej Ng

Ved godt det har været oppe før, men kan man slette disse under-mapper der
hedder noget med $NtUninstallKB824141$ i windows mappen ?

Jeg har ca. 3 GB af dem.

XP Pro med SP 2

Lars

Fra : John

Dato : 02-12-04 02:02

"Nederbasse" skrev i en meddelelse

> kan man slette disse under-mapper der
> hedder noget med $NtUninstallKB824141$ i windows mappen ?
>
> Jeg har ca. 3 GB af dem.

Ved jeg ikke, men prøv at se, hvor meget skrald dette program kan finde:
http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html

Mvh John

Fra : Torbenth

Dato : 02-12-04 03:09

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> Ved godt det har været oppe før, men kan man slette disse under-mapper der
> hedder noget med $NtUninstallKB824141$ i windows mappen ?

Det kan du godt, men derefter kan du ikke lave uninstall af dem.
Du skal også slette henvisningen i registreringsdatabasen her
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Spørgsmålet var oppe 15/9 kl. 09.30

Mvh.
Torben

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-12-04 03:13

> [...]
>
> Ved godt det har været oppe før, men kan man slette disse under-mapper der
> hedder noget med $NtUninstallKB824141$ i windows mappen ?

Hvad med at sætte en begrænsning i harddiskforbrug til systemgendannelse ?

--
Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-12-04 18:57

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at sætte en begrænsning i harddiskforbrug til systemgendannelse ?
>
> --
> Kim Larsen
>
> Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)
+++++++++++++++++++++++++++

Hej.

Jeg mener ikke at de mapper er til systemgendannelse, men til service pack.
Ret mig hvis jeg tager fejl

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 02-12-04 20:29

Jørgen Nielsen wrote:

> Jeg mener ikke at de mapper er til systemgendannelse, men til service pack.
> Ret mig hvis jeg tager fejl

Du tager ikke fejl - men det er i hvert fald også et sted at starte,
hvis man mangler plads. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk