MS Windows
briani 27239
Dinovo tastatur spørgsmål
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 01-12-04 18:29

ved ikke om det er det helt forkerte sted at spørge men prøver lige
aligevel, har lige fået dinovotastatur og mus og. min gamle mus valgte
menu frem i feks acdsee når jeg trykkede ned på rullen øverst på
musen, det gør denne her ikke, hvad hedder den funktion mon ? hvis jeg
altså kan programere denne mus til det samme, det burde jeg vel kunne
det er jo noget dyrt stads, ja faktisk det aller dyreste, så det er
vel bare et spørgsmål om at programere ?

Fra : Palle

Dato : 01-12-04 19:28

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er jo noget dyrt stads, ja faktisk det aller dyreste, så det er
> vel bare et spørgsmål om at programere ?

Husk at indstille det nye tastatur, så det kan skrive majuskler. Du har
indstillet det til minuskler.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 01-12-04 21:16

On Wed, 1 Dec 2004 19:28:07 +0100, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz>
wrote:

>"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

>Husk at indstille det nye tastatur, så det kan skrive majuskler. Du har
>indstillet det til minuskler.

hehe jeg håber at du laver sjov

Fra : Calle.

Dato : 01-12-04 22:25

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> hehe jeg håber at du laver sjov

Nej det betyder henholdsvis store og små bogstaver

--
Calle.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 02-12-04 16:27

On Wed, 1 Dec 2004 22:24:40 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Nej det betyder henholdsvis store og små bogstaver

hmm skriften er nu den samme her som den hele tiden har været, så jeg
er stadig ikke med ?

Fra : Palle

Dato : 02-12-04 23:37

> hmm skriften er nu den samme her som den hele tiden har været, så jeg
> er stadig ikke med ?

Nå, så lad være med at ændre indstillingen, hvis det ikke generer dig.

Fra : Snavox

Dato : 05-12-04 12:23

Hej.

Under musen kan du vælge scroll-knappen og så punktet "Tildel tastfuntion";
så kan den bruges til hvad som helst.

Venlig hilsen

Poul