MS Windows
briani 27239
Vælge stryesystem i opstart!
Fra : Tyson [9000]

Dato : 27-11-04 18:15

Hej

Jeg vil høre hvad i kan andbefale, hvis man gerne vil have muligheden for at
vælge mellem Win '98 og Win XP Pro i opstart.... Altså både med 1 og 2 Hd.

Jeg har haft et ski' godt program for 103 Aar siden, men det er trakisk
bortkommet!
Ikke engang titlen kan man i min alder huske :)

På forhånd tak...

MWL

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-11-04 19:04

"Tyson [9000]" skriver:

> Jeg vil høre hvad i kan andbefale, hvis man gerne vil have muligheden for at
> vælge mellem Win '98 og Win XP Pro i opstart.... Altså både med 1 og 2 Hd.

Jeg anbefaler at du indstallerer 98 først og XP bagefter, så kommer det
nemligt helt af sig selv.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tyson [9000]

Dato : 28-11-04 05:42

Tænker du her på 1 Hd.?.

Ellers tak.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-11-04 08:45

"Tyson [9000]" skriver:

> Tænker du her på 1 Hd.?.

Ja, eller flere partitioner, eller flere diske. I stedet for at skulle
enable og disable diske i BIOS, kommer her en menu hvor du kan vælge,
hvilket system du vil køre og har adgang til alle diske.

Fra : Tyson [9000]

Dato : 28-11-04 22:01

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg har prøvet Win '98 på den ene og Xp pro
på den anden... Det kørte ikke... Var det ikke sådan du evt. mente?...
Jeg tror den trænger en gang format c: El. fdisk , det kender de fleste :)

Mvh. og mange tak. Du høre resultatet i morgen.
Mogens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-11-04 10:08

Tyson [9000] wrote:

> Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg har prøvet Win '98 på den ene og
> Xp pro på den anden... Det kørte ikke... Var det ikke sådan du evt.

Og du installerede XP _efter_ 98?

Jesper G. Poulsen