MS Windows
briani 27239
Problemer med køre med to skærme
Fra : Jan

Dato : 25-11-04 12:43

> [...]
>
> Så er det at jeg gerne ville benytte mig funktioene med at bruge begge
> skærme som udvidet skrive bord. Umiddelbart virker det mere eller mindre
> også blot vil skærmen på den bærbare pc absolut være den primære hvilket
> ikke lige er det jeg vil have den til.
>
> Under egenskaber for skærm er der et par muligheder for sætte kryds i "Bug
> denne enhed som primær skærm" og det jo lige den jeg skal bruge, men ak og
> ve funktioene er ikke High lighted så jeg kan krydse mit valg af ...
>
> Nogen gode ideer.
>
> Generel info : System win xp dk, grafikkortet er et GeForce FX Go5200

Som tilføjelse skal lige siges, funktionen identificer giver at min
stationære skærm siger 2 mens skærmen på den bærbare siger 1 .... Det er jo
lige det der skulle vendes om... om I eller guderne vil.

Fra : ///JJ

Dato : 25-11-04 13:53

Hvis du trykker på 2-tallet i skærmen til højre (i display settings fanen
altså), så bliver muligheden aktiv og du kan trykke på den.

///JJ

Fra : Jan

Dato : 26-11-04 08:43

> Hvis du trykker på 2-tallet i skærmen til højre (i display settings fanen
> altså), så bliver muligheden aktiv og du kan trykke på den.

Nej udvid skrive bordet bliver aktiv ! men ikke feltet brug denne enhed til
primær skærm ... så stadigt HJÆÆLP

Go weekend

Jan

Fra : ///JJ

Dato : 26-11-04 10:30

Jan wrote:

> Nej udvid skrive bordet bliver aktiv ! men ikke feltet brug denne
> enhed til primær skærm ... så stadigt HJÆÆLP

Så vil jeg vove påstanden at din bærbar ikke formår at simulere to
grafikkort, hvor den beskrevne metode virker.

///JJ

Fra : Jan

Dato : 26-11-04 15:00

> Så vil jeg vove påstanden at din bærbar ikke formår at simulere to
> grafikkort, hvor den beskrevne metode virker.

> [...]

Ikke helt fostået

/Jan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-11-04 15:05

Jan skriver:

> Som tilføjelse skal lige siges, funktionen identificer giver at min
> stationære skærm siger 2 mens skærmen på den bærbare siger 1 .... Det er jo
> lige det der skulle vendes om... om I eller guderne vil.

Ind under avanceret, har du da ikke et faneblad "skærme", hvor du kan
vælge primær og sekundær skærm ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Janner

Dato : 27-11-04 12:10

..

> Ind under avanceret, har du da ikke et faneblad "skærme", hvor du kan
> vælge primær og sekundær skærm ?

Nej