MS Windows
briani 27239
meddellelsesområde
Fra : Jørgen

Dato : 25-11-04 12:39

Jeg har nogle ikoner i meddelelses område (forneden til højre på
skærmen), som jeg gerne vil have fjernet, hvordan får man det?
Det irriterer mig at der skal være nogle programmer der kører og som jeg
ikke bruger ret tit og så starter de op aut. når jeg skal bruge en anden
tilsvarende program.
Er der nogen der vil hjælpe

Hilsen
Jørgen

Fra : ///JJ

Dato : 25-11-04 13:50

Jørgen wrote:
> [...]
> Det irriterer mig at der skal være nogle programmer der kører og som
> jeg ikke bruger ret tit og så starter de op aut. når jeg skal bruge

Jeg går udfra du ikke kører WinXP, for den sørger selv for at fjerne ikoner
(næsten uanset om man vil eller ej.. hehe), men skriv da lige hvad OS
version du kører.... så vi kan gøre det nemmest for dig.

Ellers kig på utils til at styre det med (virker i alle os vers.). Prøv at
søge på systray på Google. Det skulle give masser af hits.

///JJ

Fra : Jørgen

Dato : 25-11-04 15:17

///JJ skrev:

> [...]
>
> Ellers kig på utils til at styre det med (virker i alle os vers.). Prøv at
> søge på systray på Google. Det skulle give masser af hits.

Jeg kører xp.
Jeg gik ind i msconfic og fjernede nogle flueben,
senere satte jeg en i en opstartstekst
Det ser ud til at virke, men jeg ved ikke om det er den rigtige måde

Hilsen
Jørgen

Fra : ///JJ

Dato : 25-11-04 18:29

Jørgen wrote:

> [...]
> senere satte jeg en i en opstartstekst
> Det ser ud til at virke, men jeg ved ikke om det er den rigtige måde

Nu er jeg i tvivl om det er meddelelserne eller ikonerne du ønsker at
kontrollere....?
Hvis det er sidstnævnte, kan du også bare højreklikke på uret og vælge
"customize notification area" - der kan du vælge hvilke ikoner der skal
vises i området.

///JJ

Fra : Jørgen

Dato : 25-11-04 21:17

///JJ skrev:

> [...]
> Hvis det er sidstnævnte, kan du også bare højreklikke på uret og vælge
> "customize notification area" - der kan du vælge hvilke ikoner der skal

jeg vil bestemme hvilke programmer der må starte op