MS Windows
briani 27239
Hvor findes recovery system filerne i XP p~
Fra : Svend

Dato : 24-11-04 12:51

Hvis man sletter eller ændrer en fil som f.eks. msimn.exe fra
sytembiblioteket bliver den gendannet efter noget tid.
I hvilket bibliotek i XP ligger de filer der anvendes til gendannelse.
/Svend

/Sven

Fra : emj

Dato : 24-11-04 14:42

On Wed, 24 Nov 2004 11:50:57 GMT, Svend <not4u@hotmail.com> wrote:

>Hvis man sletter eller ændrer en fil som f.eks. msimn.exe fra
>sytembiblioteket bliver den gendannet efter noget tid.

Tja, den ligger jo i ...windows\lastgood\system32\dllcache

Hilsen emj

Fra : Svend

Dato : 24-11-04 16:32

On Wed, 24 Nov 2004 14:41:46 +0100, in dk.edb.system.ms-windows you
wrote:

>Tja, den ligger jo i ...windows\lastgood\system32\dllcache

Jeg kan ikke finde noget der hedder dllcache ved søgning under
c;\windows\ , lastgood kan jeg heller ikke finde.
Det drejer sig om en nyinstalleret PC og ikke om noget med
LastKnownGood tilstand, men om friske kopier af systemfilerne før man
på forskellig måde ødelægger, sletter eller ændrer dem i f.eks.
\system32\
/Svend

/Sven

Fra : emj

Dato : 24-11-04 18:03

On Wed, 24 Nov 2004 15:32:16 GMT, Svend <not4u@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke finde noget der hedder dllcache ved søgning under
>c;\windows\ , lastgood kan jeg heller ikke finde.

Så forstår jeg ikke, hvad du vil med dit spørgsmål.
Hilsen emj

Fra : Edmund

Dato : 24-11-04 19:23

Svend wrote:
> Jeg kan ikke finde noget der hedder dllcache ved søgning under

C:\WINDOWS\system32\dllcache

Har du opdateret med SP1 eller SP2 har du også denne mappe
C:\WINDOWS\ServicePackFiles

Filerne kan ligge i begge mapper

Du skal nok lave ændringer i stifinders mappeindstillinger for at se
systemmapper og filer
http://home20.inet.tele.dk/edworks/skjul.png
--
Mvh Edmund

Fra : Svend

Dato : 25-11-04 13:55

On Wed, 24 Nov 2004 19:23:12 +0100, "Edmund" <nospam@surfpost.dk>
wrote:

>C:\WINDOWS\system32\dllcache

Tak pletskud der lå de jo , jeg må være blevet lidt søvnig sidst på
dagen i går ;)
/Sven

/Sven