MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
2 LAN opsætninger
Fra : Lars R Olsen

Dato : 23-11-04 00:44

Hej NG

Jeg køre på 2 forskellige net et med en fast ip og en hvor den selv finder
en ip kan man oprette 2 forbindelser således at jeg ikke skal ind og ændre
iopsætningen hver gang jeg skifter net.
På forhånd tak LARS

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-11-04 06:15

Lars R Olsen skriver:

> Jeg køre på 2 forskellige net et med en fast ip og en hvor den selv finder
> en ip kan man oprette 2 forbindelser således at jeg ikke skal ind og ændre
> iopsætningen hver gang jeg skifter net.

Hvilket styresystem ?

Under XP kan du gå ind i egenskaber for TCP/IP og vælge "Alternativ
konfiguration". Her kan du angive en ekstra ip/nætværk.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars R Olsen

Dato : 23-11-04 07:01

Super Tak

Lars

Fra : Lars R Olsen

Dato : 23-11-04 21:41

Tak det er bare kanon

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 23-11-04 17:23

Lars R Olsen wrote:
> Jeg køre på 2 forskellige net et med en fast ip og en hvor den selv
> finder en ip kan man oprette 2 forbindelser således at jeg ikke skal
> ind og ændre iopsætningen hver gang jeg skifter net.

Det har været oppe at vende før fandt lige tråden for dig:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&threadm=1LK0c.102345%24jf4.6147623%40news000.worldonline.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26q%3DMultiNetwork%2BManager%26meta%3Dgroup%253Ddk.edb.system.ms-windows.*
--
Hilsen Torben Greve Otzen