MS Windows
briani 27239
Messenger og logfilen
Fra : simsalabim

Dato : 21-11-04 19:18

I messenger findes der en logfil der gør at man kan læse tidligere samtaler.
Men hvordan slår man denne funktion fra så der aldrig skrives til logfilen.
Jeg kan godt finde ud af at fjerne fluebenet i "log denne chat", men næste
gang man starter op er det aktiveret igen.

Fra : LVL

Dato : 22-11-04 23:28

"simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>logfilen. Jeg kan godt finde ud af at fjerne fluebenet i "log denne chat",
>men næste gang man starter op er det aktiveret igen.

Gå op i Tools->Options->Messages. Fjern fluebenet i 'Automatically keep a
history of my conversations'.

Fra : Flippes

Dato : 24-11-04 16:02

Hej

Selvom man fjerner fluebenet i den som du beskriver, så gemmer den stadig
din samtale inde under My Documents\My Chat Logs
er der en mulighed for at så det fra?

/Karsten

Fra : Flippes

Dato : 26-11-04 15:03

Hej Igen,

Jeg har fundet ud af at det var fordi jeg brugte msn plus.

sorry :)

/Karsten