MS Windows
briani 27239
eksekvere klient program
Fra : Erik

Dato : 21-11-04 09:10

Hej gruppe

Jeg mener nej - men here goes anyway:

Er der nogen måde hvorpå jeg via en webside/hjemmeside kan starte en .exe
fil på en klients (XP) computer - uden at brugeren skal foretage sig noget ?

Fra : ///JJ

Dato : 21-11-04 10:25

Erik wrote:
> [...]
>
> Er der nogen måde hvorpå jeg via en webside/hjemmeside kan starte en
> .exe fil på en klients (XP) computer - uden at brugeren skal foretage

Nej.
Man det kan lade sig gøre hvis brugeren "foretager sig noget"

///JJ

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-11-04 10:27

"Erik" <erik@nospam.yahoo.dk> writes:

> Er der nogen måde hvorpå jeg via en webside/hjemmeside kan starte en .exe
> fil på en klients (XP) computer - uden at brugeren skal foretage sig noget ?

Fx med en ActiveX komponent du tidligere har markeret at du stoler
på. Eksempel: Windows Update.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : ///JJ

Dato : 21-11-04 11:13

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Fx med en ActiveX komponent du tidligere har markeret at du stoler
> på. Eksempel: Windows Update.

Men så har brugeren jo også foretaget "noget. jvf. spørgsmålet

///JJ

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 21-11-04 12:39

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> writes:

> Men så har brugeren jo også foretaget "noget. jvf. spørgsmålet

"Stol altid på programmer fra mystiskdomæne.com [X]".

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn