MS Windows
briani 27239
Er det virus?
Fra : tr

Dato : 18-11-04 10:13

Jeg har fået denne fil BullsEye Network og kan ikke slette den, den bliver
ved med at være skrivebeskyttet.
Vil jeg bruge internet explore kommer der en extra side med
http://www.exactsearch.net/uk/search.php?Keywords=purnc+qbznva+anzrf&=&enc=1

Hvordan sletter jeg den?
Mvh tr

Fra : K E Nielsen

Dato : 18-11-04 10:24
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-11-04 11:09

tr wrote:

> Jeg har fået denne fil BullsEye Network og kan ikke slette den, den bliver
> ved med at være skrivebeskyttet.

Det er spyware, som du selv har installeret. Prøv til en anden gang at
være mere opmærksom på, hvad du installerer. Du kan prøve, om Spybot S&D
kan hjælpe med at fjerne skidtet. Spybot kan hentes her:
http://www.safer-networking.org/en/index.html

> Vil jeg bruge internet explore kommer der en extra side med

Hvis du alligevel i fremtiden skulle komme til at installere programmer,
hvor du ikke har helt styr på indholdet, kan du bruge SpywareGuard som
"bagstopper". Programmet kan i mange tilfælde forhindre, at spyware
hijacker din browser og for eksempel ændrer start- eller søgesiden. Du
kan læse om og hente SpywareGuard her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-spywareguard.html

Alternativt kan du skifte til en anden browser som Firefox, der ikke er
så udsat for den slags numre. Du kan hente Firefox her:
http://www.mozilla.org/products/firefox

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Mindre spam med filtre i Outlook Express

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-11-04 12:42

Kim Ludvigsen wrote:

> Alternativt kan du skifte til en anden browser som Firefox, der ikke er
> så udsat for den slags numre. Du kan hente Firefox her:
> http://www.mozilla.org/products/firefox

Og kors hvor er det en dejlig funktion med "open in tabs"

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Lidt nye fotografiske billeder på: